فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول کشور امروز با برگزاری ۴ بازی در شهرهای تبریز، کرج، بوشهر و خرمشهر به صدا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول کشور از امروز آغاز می‌شود که در روز نخست این رقابتها ماشین سازی در خانه میزبان بادران است، اکسین در کرج از فجر سپاسی پذیرایی می‌کند، گل گهر سیرجان در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری می‌رود و استقلال جنوب تهران میهمان کارون اروند خرمشهر است.

شاید یکی از حساس ترین بازی‌های هفته اول دیداری باشد که در تبریز بین دو تیم ماشین سازی و بادران انجام می‌شود. تیم هایی که قبل از شروع فصل ادعای مدعی بودن برای صعود به لیگ برتر دارند. ماشین سازی با حسین خطیی و بادران با مهدی پاشازاده پا به عرصه این رقابتها گذاشته‌اند. مهدی پاشازاده به دلیل سابقه کار در تبریز با فوتبال این شهر بیگانه نیست و امیدوار است تا با تیم متمول بادران در هفته نخست این رقابتها دستش از امتیاز خالی نماند.

در دیگر دیدار حساس امروز نیز فجر سپاسی و اکسین با هم دیدار می‌کنند که این دیدار هم می‌تواند اهمیت خاصی داشته باشد. فجر سپاسی مدعی سنتی این رقابتها است که البته معمولا در هفت‌های پایانی در رقابت کم می‌آورد. اکسین هم از تیم‌های خوب سالهای اخیر این مسابقات بوده که در این فصل با فراز کمالوند داعیه صعود به لیگ برتر را در سر می پروراند.

در دیگر دیدار جالب توجه هفته اول این مسابقات تقابل جالبی را بین دو تیم تازه راه یافته به این مسابقات شاهد هستیم. استقلال جنوب تهران در این فصل با نام سرخپوشان سام آشای پاکدشت در مسابقات شرکت می‌کند میهمان کارون اروند خرمشهر است. دو تیم فصل گذشته در لیگ دسته دوم کشور رقابت تنگاتنگی داشتند و در نهایت هر دو تیم موفق به صعود به لیگ برتر شدند.

هدایت این دو تیم بر عهده دو مربی کهنه کار فوتبال ایران اکبر میثاقیان و فرهاد کاظمی است و این باعث می شود تا دیدار امروز دو تیم حساس تر و جذاب تر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.