سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ پس از پیروزی تیمش مقابل روباه‌ها از هافبک فرانسوی تیمش تمجید ویژ‌های کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش در اولین بازی از فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۲ بر یک از سد لسترسیتی گذشت، پس از این بازی گفت: بازیکنانی که پیش‌فصل کنار تیم بودند، البته که کمی در شرایط بهتری نسبت به سایر بازیکنان بودند. لوک شاو، آندرس پریرا، اریک بایی، متئو دارمیان در طول ۹۰ دقیقه در بازی راحت بودند. مابقی بازیکنان هم شگفت‌انگیز بودند. مارکوس رشفورد به دردسر افتاد، اما به هر حال بازی کرد.

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: پوگبا هیولا بود. ما فکر می‌کردیم که او بتواند حداکثر ۶۰ دقیقه بازی کند، اما موفق شد ۸۰ دقیقه در ترکیب تیم بازی کند. روملو لوکاکو و مروان فلینی هم در دسترس بودند تا به تیم کمک کنند. خودم هم روحیه فوق‌العاده‌ای دارم و در مقاطعی از بازی فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در مقاطعی هم لسترسیتی تیم بهتری بود، اما ما به صورت گروهی بازی کردیم و به خوبی اوضاع را کنترل کردیم.

آقای خاص با اشاره به استفاده از هافبک فرانسوی‌اش در این بازی که تنها چهار روز از بازگشتش به تمرینات منچستریونایتد می‌گذشت، اظهار داشت: استفاده از پوگبا در این بازی تصمیم سختی نبود. در واقع این تصمیم خود او بود که بازی کند چون آندرس پریرا از والنسیا بازگشته و به عنوان بال بازی می‌کند، فرد هم که مستقیم از لیگ اوکراین به منچستریونایتد آمده تنها ۱۰ روز تمرین کرده بود و آندر هررا هم که مصدوم است.

مورینیو در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من تنها دو گزینه برای خط هافبک داشتم، اسکات مک‌تومینی یا پوگبا، اما اگر از مک‌تومینی استفاده می‌کردم، عملاً دو بازیکن جوان و یک بازیکن تازه‌وارد را در میانه میدان می‌گذاشتم، از این‌رو از پوگبا پرسیدم که می‌توانی بازی کنی که او هم در پاسخ گفت که آماده بازی برای تیم است که این خبر خیلی خیلی خوبی برای ما بود.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: فصل دشواری برای تمامی تیم‌ها خواهد بود. قطعاً فصل برای ما هم دشوار خواهد بود چون ماه‌ها بود که برنامه‌هایی برای این فصل داشتم، اما فصل را بدون شرایطی که فکر می‌کردم مهیا خواهد شد، آغاز کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.