اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عقیده دارد بازیکنان تیمش به علت مشکلات آزار دهنده باشگاه از تمرکز خوبی برخودار نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی امشب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با وجود اینکه در این بازی بسیار خوب و با شهامت بازی کردیم ولی این بازی گلی در برنداشت و نتوانستیم هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی افزود: مهاجمان ما قدر موقعیت های خود را ندانستند این در حالی بود که واقعا از رقم خوردن تساوی برای این بازی نگران بودم. در مدت ۱۰ سالی که در فوتبال مربیگری می کنم تا حالا ندیدم که یک تیم تا این اندازه موقعیت ایجاد کند ولی نتواند یک گل بزند.

ویسی ادامه داد: فولاد هم در خط حمله و هم در دفاع خوب بازی کرد ولی انصافا ما از آنها بهتر بودیم. با این تساوی رقبای ما خوشحال می شوند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما به علت برخی مشکلات آزار دهنده باشگاه تمرکز خوبی ندارد و باید امیدوار بود که این مشکلات هر چه سریع تر پایان یابد.

وی درخصوص مامادو سیدیبه بازیکن اهل مالی که گفته می‌شود قرار است هفته آینده به ایران بیاید، گفت: هر هفته می‌گویند این هفته وارد ایران می‌شود، اما نمی‌آید. من واقعاً از این بابت خیلی ناراحت هستم. ابتدای فصل یک تاریخ اعلام کرد و گفتم که اگر تا تاریخ معینی مشکلات حل نشود، دیگر به تمرینات نمی‌آیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.