سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: به خاطر پاره‌ای از مشکلات و عمل نکردن مسئولان به تعهداتشان، عذرخواهی کرده و اعلام کردم که در تمرینات و مسابقات تیم شرکت نمی‌کنم.

خداداد عزیزی، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در رابطه با دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام تیم ما تیم بدی نیست و بازیکنان خوبی کنار هم جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر جسمی اصلاً شرایط خوبی ندارد و در دیدار با ماشین‌سازی هم از دقیقه ۸۵ به بعد دوباره افت کردیم و ممکن بود در ۱۱ دقیقه پایانی بازی نتیجه بازی به نفع ماشین‌سازی تغییر کند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: شاید اتفاقی که در تهران برای ما رخ داد باعث شد اتحاد بازیکنان ما بیشتر شود، حتی یک توپ را نیز از داخل دروازه بیرون کشیدیم.

عزیزی افزود: این یک امتیاز مبارک بازیکنانمان. همان‌هایی که به آنها بی‌غیرت می‌گفتند، آمدند و در تبریز یک امتیاز کسب کردند. کسب یک امتیاز در تبریز برای تیمی که سقف قرارداد آن ۵۰۰ میلیون تومان بوده و هیچ امکاناتی نیز در اختیار ندارد، به اندازه ۳ امتیاز که نه، ۶ امتیاز ارزش دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه تیمش با شرایط کنونی آینده خوبی ندارد گفت: فکر نمی‌کنم این تیم بتواند با خوشی کارش را به پایان برساند. سالی که نکوست از بهارش پیداست و به همین دلیل من از بازیکنان خداحافظی کردم. نامه‌ای هم به سرپرست تیم داده‌ام که به مدیرعامل باشگاه بدهد.

وی ادامه داد: به خاطر پاره‌ای از مشکلات و عمل نکردن مسئولان به تعهداتشان، عذرخواهی کرده و اعلام کردم که در تمرینات و مسابقات شرکت نمی‌کنم. همچنین موضوع عمل نکردن به تعهدات را نیز از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌کنم.

عزیزی در پایان در رابطه با اینکه در رشت شعارهایی علیه تیمش سر داده شده اما همان تیم در تبریز تشویق می‌شود، گفت: فوتبال همین است. این تیم توانمندی دارد و ان‌شاءالله به روزهای بهتری که هوادارانش می‌خواهند برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.