مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران دقایق پایانی بازی تیمش برابر تراکتورسازی را تماشا کرد و به رختکن رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

* طارق همام مهاجم جدید استقلال در دقایق پایانی به ورزشگاه آمد و پس از پایان بازی، به سرعت به رختکن رفت.

* هواداران تیم تراکتورسازی که تیمشان شکست بدی را مقابل استقلال پذیرا شده بود، در ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند؛ آنها که به شدت از نتیجه به دست آمده ناراضی بودند، علیه سرمربی خود شعار دادند.

* وینفرد شفر که بعد از دو بازی نتیجه بسیار خوبی را مقابل تیم پرستاره تراکتورسازی کسب کرده بود، مورد تشویق شدید هواداران استقلال قرار گرفت.

* الحاجی‌گرو که ۲۰ دقیقه برای استقلال به میدان رفته بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت، به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت، به سمت آنها آمد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* در پایان بازی، هواداران استقلال شروع به تشویق ایسلندی کردند که بازیکنان هم در این تشویق مشارکت کرده و فضای خوبی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

* طرفداران استقلال که از نتیجه به دست آمده رضایت داشتند، دقایقی پس از پایان بازی هم ورزشگاه را ترک نکرده و به تشویق تیم خود پرداختند.

* جواد خیابانی گزارشگر بازی در انتهای مسابقه با وینفرد شفر مصاحبه انجام داد ولی جان توشاک سرمربی تراکتورسازی به درخواست خیابانی پاسخ منفی داد و به رختکن رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.