اعتراض باشگاه پارما به مجازاتی که برای این باشگاه به اتهام تبانی با یکی از رقبایش در نظر گرفته شده بود، جواب داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۵ امتیاز منفی که برای باشگاه پارما در فصل جدید سری A در نظر گرفته شده بود بخشیده شد و مجازات بازیکن این تیم که به تبانی متهم شده بود نیز به ۴ ماه کاهش پیدا کرد.

پارما که فصل گذشته جواز صعود به سری A را ۴ سال پس از اعلام ورشکستگی‌اش کسب کرد، به اتهام تلاش بازیکنش امانوئله کالایو به تبانی با دو بازیکن تیم اسپتزیا - یکی از رقبای فصل گذشته پارما در سری B - با مجازاتی همچون ۵ امتیاز منفی مواجه شد، ضمن اینکه برای کالایو هم دو سال محرومیت در نظر گرفته شد.

گفته می‌شود که کالایو در دیداری که پیروزی پارما در آن صعودش به سری A را قطعی می‌کرد، به دو هم‌تیمی سابقش در اسپتزیا پیام داده و از آنها خواسته است که بازی را شل بگیرند و به پارما اجازه دهند به آسانی پیروز شود، دیداری که با پیروزی ۲ بر صفر پارما خاتمه یافت.

پارما نسبت به این احکام به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض کرد و این نهاد هم روز پنجشنبه تأیید کرد که مجازات پارما به تنها ۲۰ هزار یورو جریمه نقدی کاهش پیدا کرده و ۵ امتیاز منفی‌اش بخشیده شده است. در همین حال کالایو هم از ماه ژانویه دوباره قادر به همراهی پارما خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.