جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پارس‌جم حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از تساوی خانگی نساجی مازندران مقابل پارس جنوبی جم، جواد نکونام در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره گلی که تیمش زد و آفساید اعلام شد گفت: "داور کل سالم ممشلی را افساید اعلام کرد. فکر نمی کنم این گل مشکلی داشت. کارشناس ها هم می توانند روی آن نظر دهند. در وقت های تلف شده هم توپ در محوطه جریمه پارس جنوبی جم به دست مدافع این تیم خورد که داور می توانست آن را هم پنالتی بگیرد."

او همچنین درباره حریفان نساجی گفت: "ما برای تمام بازی ها برنامه داریم و می خواهیم نتیجه بگیریم. فقط به بازی خانه فکر نمی کنیم. تیم ها اینجا وقت تلف می کنند. امروز باز هم دیدیم وقت های زیادی تلف شد. به خاطر شرایطی که بازی در اینجا دارد، همین کارها را می کنند ولی ما برای بازی های خارج از خانه هم برنامه داریم. تمام تفکر ما این است که چه در داخل و چه در خارج از خانه موفق باشیم."

نکونام ادامه داد: "تیم پارس جم بازی مستقیم می کرد چون دو فوروارد قد بلند داشت. ما خودمان عقب نشستیم تا جلوی توپ های بلند را بگیریم. خطاهای بچه گانه می کردیم. تیم پارس جم فقط بازی مستقیم و بلند می کرد که بتواند ضربه بزند و آخر سر موفق شدند. کاملا این تیم را آنالیز کرده بودیم. توپ و زمین در اختیار ما بود ولی متاسفانه نشد برنده بازی باشیم."

سرمربی نساجی اضافه کرد: "شما در نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهیم دید. در هفته اول اینجا بازی کردیم و من بازیکن ۱۹ ساله روی نیمکت داشتم. الان تیم دارد بهتر می شود. قطعا نیم فصل بازیکن اضافه می کنیم. تیم ما قدرت می گیرد. در نیم فصل اول به هر طریقی که شده باید نتیجه بگیریم. باید شرایط را بهتر کنیم. قطعا در نیم فصل دوم متفاوت خواهیم بود. شرایط طوری می شود که نساجی با آمدن در لیگ برتر سال های سال بتواند فوتبال بازی کند و خیالش راحت باشد.تماشاگران فوتبال را متوجه می شوند. مردم ما متوجه می شوند. می بینند کار می کنیم. ما ۸ بازیکن لیگ برتر بیشتری نداریم. غیر از این بازی،فقط دو بازیکن را استفاده کرده ام.بدن هایشان آماده نبود و یا مصدوم شدند. مردم متوجه می شوند و می بیینند زحمت می کشیم. واقعا علاقه خاصی به نساجی و هوادارانش را دارم. جو خاصی است. آنها فقط از تیم حمایت می کنند."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.