دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به دنبال جدایی از این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند برخلاف توافقی که تقریباً دو هفته پیش با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ماندن در این تیم حداقل تا نیم‌فصل، داشته به دنبال این است تا هر چه زودتر از جمع سرخپوشان جدا شود.

گویا نیمکت‌نشینی در دو بازی اخیر و همچنین تعریف و تمجیدهایی که برانکو از رادوشویچ داشته به نوعی بیرانوند را ترغیب کرده است به جای نیم‌فصل در همین مقطع از فصل راهی تیم‌های اروپایی شود.

در این میان پیشنهاداتی از یکی دو کشور اروپایی به بیرانوند رسیده که بهترین آن پیشنهاد تیم بشیکتاش ترکیه است. البته بیرانوند رؤیای حضور در لیگ‌هایی به مراتب معتبرتر از سوپرلیگ ترکیه را در سر می‌پروراند و منتظر است تا ظرف چند روز آینده پیشنهادی از کشورهای مدنظرش به وی برسد.

مطرح شدن بحث جدایی بیرانوند در این مقطع از دو جهت به نفع این دروا‌زه‌بان می‌تواند باشد. از یک جهت که او باشگاه را تحت فشار می‌گذارد که رضایت‌نامه‌اش را به جای نیم‌فصل، الان صادر کند و از طرفی برانکو نیز تحت فشار قرار می‌‌گیرد که اگر مانع جدایی بیرانوند شد، حداقل به وی بازی دهد. باید دید واکنش سرمربی پرسپولیس در مقابل خواسته دوباره بیرانوند برای جدایی چه خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )