خداداد عزیزی گفت: در جام جهانی ۴ امتیاز کسب کردیم اما به مرحله بعد صعود نکردیم و حذف شدیم. موفقیت یعنی این که ما از دور مقدماتی به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خداداد عزیزی ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: این بازی برای ما سخت است. سایپا تیمی است که چندین سال در فوتبال ما است و از لحاظ سخت‌افزاری تیم خوبی دارد. از نظر امکاناتی شرایط خوبی دارند؛ سال‌هاست هزینه می‌کنند و تیم خیلی حرفه‌ای دارند. سال قبل هم با علی دایی دوست و هم‌بازی خوب من سهمیه گرفتند و شاکله اصلی تیم‌شان را حفظ کردند. ما بازی سختی داریم. سه هفته است که شروع کرده‌ایم و بدنسازی چندان مناسبی نداشتیم از نظر آمادگی جسمانی می‌دانیم آن شرایط مطلوب را نخواهیم داشت.

عزیزی در ادامه درباره این که آیا اگر مشکلات ادامه داشته باشد احتمال دارد استعفا بدهد یا خیر؟ گفت: من به باشگاه اعلام کرده‌ام تا زمانی که بازیکنانم پول نگیرند من دریافتی نخواهم داشت. من سیاه بازی نمی‌کنم. اول باید باشگاه پول بازیکنانم را بدهد و به تعهداتش عمل کند و بعد در قبال مربیان عمل کند. من هرجا صحبت می‌کنم به مدیر مربوطه می‌گویم شما نگویید که فردا پول می‌دهم بگویید دو ماه آینده اما به تعهدتان عمل کنید. اگر مدیران باشگاه به تعهدشان عمل کنند من چرا باید استعفا بدهم؟ ما مبارزه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم و این مهم نیست که شکست بخوریم یا برنده باشیم.

او در ادامه درباره احتمال ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش تصریح کرد: امیدوارم کی‌روش بماند. من فکر می‌کنم جام ملت‌هایی که در پیش است خیلی چیزها را درباره کی‌روش مشخص می‌کند. کی‌روش تیمی ساخته که ساختار دفاعی خوبی دارد اما هستند کسانی که اذعان کنند ما در بحث حمله مشکل داریم. این جام ملت‌ها نشان می‌دهد که آیا در بحث حمله ما مشکل داریم یا نه. ما نمی‌توانیم به این جام ملت‌ها برویم و مقابل عراق مساوی کنیم و مردم به خیابان بریزند. باید ببریم و به فینال برسیم و قهرمان شویم اما درباره بازیکنانی که به باشگاه‌های مختلف اروپایی منتقل می‌شوند هم باید بگویم لیگ انگلیس همیشه لیگ خوبی است و امیدوارم این اتفاق برای جهانبخش رخ دهد و فوتبال ما شکل و شمایل بهتری بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )