رئیس فدراسیون در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی این فدراسیون، تأکید کرد با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس، ضرورت دارد این موضوع به صورت حقوقی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی حرکت توهین‌آمیز مسئولان شرکت آدیداس در تحریم نام مقدس و عزیز ایران در سایت این شرکت، مهدی تاج در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نوشت:

«جناب آقای ممبینی

سرپرست محترم کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

با سلام

پیرو حرکت زشت و سخیف شرکت آدیداس درباره نام مقدس ایران عزیز در سایت این شرکت، لازم است هرچه سریع‌تر مراتب را با هماهنگی دبیرکل محترم و پیگیری ارکان حقوقی فدراسیون در جهت تعقیب این اقدام خلاف آداب حقوق بشر دوستانه و همچنین عقد قرارداد با شرکت جایگزین برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به انجام برسانید.

بی شک، هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به ساحت مردم عظیم الشأن ایران عزیزمان را ندارد و فدراسیون فوتبال ضمن تأکید بر ضرورت عذرخواهی این برند از مردم میهن‌مان، با تمام توان در جهت حفظ شأن و منزلت نام ایران و ایرانی ایستادگی خواهد کرد.

روشن است این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در هنگام قرارداد و در زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به طور کامل تعهدات خود را نسبت به این برند انجام داد و پایبندی‌اش را به مفاد توافق رعایت کرد.

مراتب پیگیری با قید فوریت به اطلاع اینجانب برسد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )