کمیته انضباطی، آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فداراسیون فوتبال،  

فوتبال ساحلی

*دیدار تیم های شهرداری سمنان و ایفا اردکان یزد برگزار شد. با توجه به تخلفات رخ داده از سوی علیرضا جوادی پور بازیکن تیم شهرداری سمنان که به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی با صدور قرار دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود در مسابقات معلق و محروم است.

این تصمیم ظرف مدت ۲ روز از ابلاغ این رای قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف و بلافاصله قابل اجرا می باشد.

بر همین اساس وی  به همراه مدیرعامل باشگاه شهرداری سمنان روز یکشنبه ۷ مرداد ماه در کمیته انضباطی حضور یافته جهت ادای پاره ای از توضیحات  در خصوص تخلفات جمعی از بازیکنان و هواداران تیم، توضیحاتی را ارائه دهند.

*دیدار دو تیم ملوان بندر گز و شهید جهان نژاد آبادان برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر گز تخلفاتی مبنی بر  حمله ور شدن به داور دوم و فحاشی به وی رخ داد. این تیم به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محورم است( این رای قطعی است) 

لیگ دسته دوم فوتسال :

*دیدار تیم های امید مرزن آباد و خالص سازان روس زنجان برگزار شد.

با توجه به تخلفات محمد میارکیانی، سرپرست تیم مرزن اباد مبنی بر اعتراض های مکرر که منجر به اخراجش شد و خودداری از خروج از زمین و اهانت و تکرار تخلف  بعد از اتمام مسابقه، وی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

یاسر خزایی، بازیکن تیم امید مرزن اباد نیز به دلیل فحاشی و اهانت به تیم مقابل و سایر مسئولین سازمان لیگ فوتسال که سبب درگیری شد، به شش جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

گفتنی است، منوچهر زاهدی، بازیکن تیم امید مرزن آباد نیز به دلیل اهانت  و فحاشی به تیم مقابل و مسئول کمیته داوران به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین سامان سلیمانی، بازیکن تیم امید مرزن اباد به دلیل اهانت  و فحاشی به تیم مقابل و مسئول کمیته داوران به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

لازم به ذکر است؛ وحید نیازی ، بازیکن تیم مرزن آباد  به دلیل اهانت  و فحاشی به تیم مقابل و مسئول کمیته داوران به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق قابل تجدید نظر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.