مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل بیانیه تندی را علیه رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه خونه‌به‌خونه پس از اینکه در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از صعود به لیگ برتر بازماند، نسبت به نتیجه دیدار راه‌آهن و نساجی اعتراض و مستنداتی هم در این خصوص به کمیته انضباطی ارائه کرد، اما تاکنون حکمی در این خصوص از سوی کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه در واکنش به این تأخیر کمیته انضباطی بیانیه‌ای تندی را علیه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال صادر کرده است که این بیانیه را در زیر مشاهده می‌کنید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز دهه پرسعادت کرامت و پیشاپیش تولد آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را خدمت تمام مردم ایران و مردم خوب استان مازندران و شهرستان بابل تبریک عرض می‌کنم.

چند سالی است به عشق مردم مازندران و بابل با هزینه شخصی و بی‌منّت برای ورزش شهرم هزینه کردم. همیشه سعی کردم به جای حرف زدن، عمل کنم و بر هیچ‌کس پوشیده نیست طی چند ماه اخیر چه نامرادی‌هایی را تحمل کردیم. دقیقاً نگرانی و دلخوری‌های تک تک هواداران خونه‌به‌خونه را درک می‌کنم و از همه آنها بابت تحمل این سه ماه عذاب‌آور تشکر می‌کنم. آنها در این مدت بهتر از هر کسی متوجه قصیه تبانی دیدار نساجی مقابل راه‌آهن در هفته آخر لیگ یک و جعل شناسنامه بازیکن صغرسنی و بابلی تیم نساجی شده‌اند.

اما روی سخنم با آقای تاج است که تا امروز وقت کشی کرده است و آنقدر شجاعت و شهامت نداشت که رأی را اعلام کند.

آقای تاج! یقیناً یادتان نرفته است در آخرین جلسه حضوری‌مان به بنده چه گفتید. تاکنون نتیجه رأی را نیز اعلام ننموده‌اید. مسابقات شروع شده است و آنهایی که تبانی کردند و اسناد و شناسنامه را جعل نموده‌اند در حال قدم زدن هستند و به ریش شما می‌خندند و تنها هواداران خونه‌به‌خونه می‌مانند که شب و روز به این فکر می‌کنند که چرا آقای تاج نمی‌گذارد رأی واقعی اعلام شود؟!

آقای تاج! مردم قائمشهر فهیم هستند و اکثر آنها می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. ای کاش لااقل این شجاعت و شهامت را داشتید که به مردم خوب و فهیم قائمشهر اعلام کنید صعود به لیگ برتر حق تیم خونه‌به‌خونه و مردم بابل بود و یقین داریم مردم قائمشهر نیز به این نتیجه رسیده‌اند که در بازی با راه‌آهن تبانی رخ داده است و این تیم از بازیکن صغرسنی استفاده کرده است و باید دیدار خونه‌به‌خونه مقابل این تیم ۳ بر صفر اعلام شود.

برای بسیاری از مردم بابل و قائمشهر جای سؤال دارد که اصلاً چرا نتیجه این رأی اعلام نمی‌شود و اگر ادعای باشگاه خونه‌به‌خونه مردود است چرا جرأت رسانه‌ای کردن آن را ندارید؟ دوستان قائمشهری‌مان وقتی به ما می‌رسند می‌گویند تیم ما ۲۵ سال به لیگ برتر نرفته بود و حاضریم ۲۵ سال دیگر صبر کنیم، ولی با فوتبال پاک و بدون تبانی و بدون دادن سکه به مدافع حریف و بدون بازیکن صغرسنی راهی لیگ برتر شویم. آقای تاج! ای کاش کمی صداقت داشتید و به مردم قائمشهر می‌گفتید حق فوتبال بابل بود که به لیگ برتر صعود کند‌.

بنده در برنامه ۹۰ اعلام کردم و به کمیته صیانت نیز نامه زدم و گفتم چند بازیکن تیم ما با سرمربی نساجی در ارتباط بودند و یا خود را به مصدومیت زدند تا در هفته‌های پایانی به تیم کمک نکنند. حتی پزشک تیم ما نیز رسماً اعلام کرد آنها مشکلی ندارند و خود را به مصدومیت زده‌اند، ولی اکنون شاهدیم به تیم نساجی ملحق شدند و فدراسیون هم هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد.

آقای تاج! شما در اتاق‌تان در فدراسیون نشسته‌اید و خبر ندارید اطراف‌تان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و مردم چه می‌گویند. برای فوتبال ایران روشن شده است که در هفته پایانی لیگ بین دو تیم نساجی و راه‌آهن تبانی رخ داده است و حق تیم خوب خونه‌به‌خونه که لیگ را مردانه به پایان برد خورده شده است و زحمات یک مجموعه بزرگ با بی‌معرفتی برباد رفت.

با این تفاسیر شما نشان دادید قصد دارید با وقت‌کشی به هدف‌تان برسید و به همین منظور باشگاه خونه‌به‌خونه و هوادارانش را ماه‌ها در انتظار گذاشتید و بنده مجبورم به هواداران خونه‌به‌خونه اعلام کنم دیگر با اعصاب و احساسات‌تان بازی نخواهیم کرد و در لیگ یک تیمداری نخواهیم کرد، چون تیمداری بخش خصوصی از جیب شخصی‌اش برای فوتبال ایران هیچ تأثیری برای فدراسیون فوتبال ایران ندارد.

از تمام هوادارانی که طی این چند سال صمیمانه از تیم شهرشان حمایت کردند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم روزی بتوانم زحمات‌شان را جبران کرده و در شادی‌های تک تک این عزیزان شرکت کنم.

والسلام علیکم و الرحمت الله و برکاته

قاسم حسن‌زاده امیری»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.