سنگربان آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید که در بازی دوستانه تیمش مقابل زردپوشان وستفالن مرتکب اشتباهی بزرگ شد، به منتقدانش جواب داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان بازی دوستانه شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های لیورپول و دورتموند در شارلوت آمریکا که با پیروزی ۳ بر یک تیم انگلیسی خاتمه یافت، لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی لیورپول نمایشی متزلزل داشت و گافی داد که نزدیک بود منجر به فروپاشی دروازه‌اش شود.

کاریوس که به خاطر اشتباهات مهلکش در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته به شدت تحت فشار قرار داشت با عملکردش مقابل دورتموند بیش از پیش تحت فشار قرار گرفت.

او اما پس از بازی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام، به منتقدانش و آنهایی که او را در این اواخر دست انداخته‌اند پاسخ داد و نوشت: خطابم به آنهایی هستند که از تماشای زمین خوردن دیگران و به دردسر افتادن آنها خوشحال می‌شوند: دلم‌ برای‌تان می‌سوزد. هر اتفاقی در زندگی‌تان دارد رخ می‌دهد که سبب شده شما چنین نفرت و خشمی را درون خودتان نگه دارید، دعا برای‌تان دعا می‌کنم که آن اتفاق بد از زندگی‌تان رد شود و برای‌تان اتفاقات خوب رخ دهد.

پستی که کاریوس گذاشته دقیقاً همان پستی است که لوئیز همیلتون، راننده انگلیسی تیم فرمول یک مرسدس پس از ناکامی اخیرش در دور تعیین خط گرندپری آلمان در روز شنبه منتشر کرد.

در همین حال ایکر کاسیاس، سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پورتو هم به دفاع از همتای آلمانی‌اش پرداخته است و در صفحه شخصی‌اش در توئیتر پستی در حمایت از او گذاشته است.

کاسیاس نوشته است: آیا قصد ندارید به حملات‌تان به لوریس کاریوس پایان دهید؟ من دارم درباره او مانند بسیاری دیگر از دروازه‌بان‌ها صحبت می‌کنم. در دنیا مشکلات جدی‌تری وجود دارد. لعنت! دست از سر این بچه بردارید! او هم آدم است مثل همه ما!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.