نماینده فوتسال ایران در رقابت های جام باشگاههای آسیا در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال تمرین کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،تیم مس سونگون،که در تهران به سر می برد،تمرینات آماده سازی خود برای حضور در رقابت های جام باشگاههای آسیا را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

محمدرضا ساکت؛دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در تمرینات این تیم عنوان کرد:بسیار خوشحالیم و بر خود می بالیم که تیم مس سونگون،نماینده شایسته و پرامیدایران در رقابت های جام ملت های آسیا در آستانه این مسابقات با انبوهی از ستارگان ملی فوتسال کشور به خانه خود آمده است.امیدواریم در رقابت های جام باشگاههای آسیا،قاره کهن بار دیگر شاهد درخشش و نمایش لیاقت بازیکنان پرتوان ایران عزیز تحت هدایت کادر فنی مجرب و شایسته این تیم باشد.

در ادامه،حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون با تقدیر از حمایت فدراسیون فوتبال،ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت های جام باشگاههای آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در رقابت های جام باشگاههای آسیا، تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات در گروه D قرار گرفت و با تیم‌های بانک بیروت لبنان، AGMK ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم‌گروه شد.جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از دهم تا بیست و دوم مرداد در اندونزی برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.