هافبک پرتغالی باواریایی‌ها به دنبال ماندن در بایرن مونیخ و نشان دادن توانایی‌هاش به نیکو کواچ و هواداران این تیم آلمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رناتو سانچس که در دیدار دوستانه شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی به شاگردان نیکو کواچ کمک کرد تا شکست یک بر صفر مقابل نماینده فرانسه را با برد ۳ بر یک عوض کنند و در این دیدار گل دوم بایرن را به ثمر رساند، در خصوص آینده‌اش گفت: هدف من ماندن در این باشگاه و بازی برای بایرن به مدت طولانی است. خوشحالم که با پیراهن این تیم بازی می‌کنم. بایرن یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است و خیلی از بازیکنان دوست دارند که برای بایرن بازی کنند.

هافبک پرتغالی سرخپوشان مونیخی که فصل گذشته به سوانزی قرض داده شد و نتوانست عملکرد خوبی در این تیم انگلیسی نشان دهد، افزود: افتخار می‌کنم که برای بایرن بازی می‌کنم و امسال حس خوبی دارم. آماده بازی هستم و خوشحالم که اینجا حضور دارم. خوشحالم که اکنون با سرمربی جدیدی کار می‌کنم. فکر می‌کنم این فصل بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

نیکو کواچ، سرمربی جدید بایرن هم در مورد هافبک ۲۰ ساله‌اش خاطرنشان کرد: از رناتو راضی هستم، کسی که دوران سختی در بایرن داشته است، اما از همان روز اول دیدم که حرکات بدن او فوق‌العاده است. سانچس بازیکنی باکیفیت است و به او گفتم که یخ خود را باز کند.

وی تصریح کرد: اگر سانچس اعتماد به نفسش را به دست بیاورد، خودش هم می‌داند که قادر به انجام چه کارهایی است. اگر به او اعتماد به نفس لازم را بدهیم و به رسمیتش بشناسیم، خواهید دید که چه عملکرد عالی از خود ارائه می‌دهد و ضربات ایستگاهی‌اش هم که استثنایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.