قهرمان اسپانیا برای خرید هافبک برزیلی آبی‌‌های لندن پیشنهاد جدیدی به آنها ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسکای اسپورتس انگلیس اعلام کرد که باشگاه بارسلونا پیشنهادی ۶۲ میلیون یورویی (۵۵ میلیون پوندی) به چلسی داده است تا هافبک برزیلی این تیم ویلیان را به خدمت بگیرد.

طبق ادعای این شبکه این سومین تلاش بارسلونا برای خرید ویلیان است، چرا که این باشگاه در هفته گذشته پیشنهادی که دو میلیون یورو کمتر از پیشنهاد سومش بود، ارائه کرد و رد شد. با این حال به نظر می‌رسد که قهرمان اسپانیا در جذب بازیکن ملی‌پوش چلسی مصمم است، بازیکنی که هشتم آگوست سال جاری (کمتر از یک ماه دیگر) ۳۰ ساله می‌شود.

کیا جورابچیان، مدیربرنامه‌های ایرانی ویلیان به واسطه انتقال بازیکنان برزیلی دیگری مانند کوتینیو و پائولینیو به بارسلونا رابطه خوبی با این باشگاه دارد و به نظر می‌رسد که در تلاش است که یک بار با بارسایی‌ها داد و ستد کند. آخرین نقل‌وانتقالی که او برای آبی‌و‌اناری‌ها انجام داد، برگرداندن پائولینیو به گوانگژو اورگراند بود.

بارسا بعد از خداحافظی آندرس اینیستا، رفتن پائولینیو و در حالی که آندره گومز را هم در لیست فروش خود قرار داده است، نیاز به تقویت خط میانی‌اش را احساس می‌کند و در حال حاضر گزینه‌هایی مانند رابیون از پاری‌سن‌ژرمن، دی‌یونگ از آژاکس و ویلیان از چلسی را مدنظر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.