بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته تأکید کرد که این باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و همین موضوع باعث شده است تا وی از آبی‌پوشان تبریزی جدا شود.

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه چرا با وجود اینکه با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارد، در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند، گفت: متأسفانه باشگاه گسترش فولاد به تعهدات مالی خود عمل نکرده و همین موضوع باعث شده است تا دیگر در تمرینات شرکت نکنم. باشگاه باید تا پایان لیگ ۸۰ درصد به ما پول می‌داد که این اتفاق رخ نداد و حتی دریافتی ما به ۵۰ درصد هم نرسید. من هم با این شرایط تصمیم گرفتم در تمرینات شرکت نکنم.

مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل گذشته همچنین تصریح کرد: اگر تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد ۵۰ درصد بازیکنان را جریمه می‌کردند، ولی ما در لیگ برتر ماندیم و طبق قانون بیشتر از ۲۰ درصد نمی‌توانند بازیکنان را جریمه کنند. من طبق قراردادی که امضا کردم پولم را دریافت نکردم و ظاهراً باشگاه همه چیز را به کمیته تعیین وضعیت کشانده است. البته تماسی هم با من از این کمیته گرفته نشده است، ولی با این شرایطی که باشگاه گسترش دارد نمی‌توانم به این تیم برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.