سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران گفت:به دنبال  آماده کردن تیم برای سالهای آینده هستیم  تا استعدادهای میهن مان را بارور سازیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمد یاوری ضمن اظهار خوشحالی از اینکه بعد از ۱۴ سال  به همراه تیم ملی زیر ۱۴ سال ، در ازبکستان حضور دارد ،  با  تشکر از میزبانی این کشور در نشست خبری رقابت های کافا عنوان کرد : خوشحالم از اینکه با تیم های آینده داری در این رقابت ها مسابقه خواهیم داد. این بازی ها مفید هستند  و ما اثرات آنرا در فوتبال خودمان و آسیا می بینیم  . با توجه به سطح استانداردی که این مسابقات برگزارمی شوند ، این تیم ها در آینده نتایج خوبی را بهمراه خواهند داشت.

 وی درباره حریفان ایران در کافا گفت:من به شخصه آینده خیلی خوبی برای این بازیکنان در همه ی تیم ها متصور هستم . احترام خاصی برای همه رقبا قائلم و میدانم که تیم های خوبی به این مسابقات اعزام شده اند . تیم ما با  اینکه یک رده سنی پایین تر در این مسابقات حاضر شده ، اما رقابت های خیلی خوبی با سایر کشورها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال ایران خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه بازی ها در سطح استاندارد سخت است و مشکلات خیلی  زیادی دارد ولی با برنامه ریزیهایی که در حال انجام است کارها در تاشکند بخوبی پیش می رود .مهمترین مسئله این است که اگر بازی ها در بهترین زمان و  زمین های ورزشی برگزار شود،بازیکنان بچه ها بسیار با تجربه تر خواهند شد. در حالی که در گذشته مسابقات، در زمین های تمرینی انجام می شد ولی اکنون برگزرای مسابقات در زمین های استاندارد کمک زیادی به تیم ها می کند.

یاوری درباره اینکه چرا تیم ایران با یک رده سنی پایین تر در کافا  شرکت کرده  گفت: ما یک طرح استعدادیابی نوین داریم که توسط فدراسیون فوتبال در حال انجام  است  و این طرح رده های سنی مختلف را در نظر می گیرد.هم اکنون تیم های ۱۳ و ۱۴ سال و نوجوانان را در این مقطع سنی داریم و همین تیم اعزامی  قرار است که تجربه بین المللی پیدا کند و  دوره آینده در مسابقات نوجوانان آسیا شرکت کند.به هر حال فدراسیون صلاح دید این تیم در مسابقات شرکت کند.امیدوارم با کمک  هم تیم خوبی را برای آینده آسیا بسازیم.ما به دنبال  آماده کردن تیم برای سالهای آینده هستیم  تا استعدادهای میهن مان را بارور سازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.