پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که سیدرضا افتخاری باید زودتر از اینها از باشگاه استقلال می‌رفت.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور امیرحسین فتحی به جای رضا افتخاری در باشگاه استقلال اظهار داشت: این انتخاب صددرصد درست بود. مدیرعامل قبلی مدیریت ضعیفی داشت و خیلی‌ها امیدوار بودند زودتر از اینها برود، اما ایشان گفته بود تا آخر دوره دولت روحانی هستم! کارهای مدیرعامل قبلی قائم به شخص بود و همین تصمیمات او را تحت فشار قرار دارد. مانند کسی که کرنر زده و خودش هم گل می‌زد.

وی در ادامه افزود: آقای مدیرعامل خودش دنبال بازیکن می‌رفت، در صورتی که نباید این کار را می‌کرد. مدیرعامل قبلی خودش به استانبول رفت و به تیام گفت تو رو خدا به استقلال بیا! آقایان متوجه نبودند وجهه استقلال چیست. افتخاری رفت، اما دیر رفت.

پیشکسوت استقلال در مورد اظهارات افتخاری مبنی بر خواسته‌های عجیب بازیکنان برای افزایش مبلغ قراردادشان، گفت: مدیرعامل که نباید با بازیکن مستقیم رابطه داشته باشد. سرمربی لیست می‌دهد و این لیست در اختیار کمیته فنی قرار می‌گیرد. پس از بررسی لیست توسط کمیته فنی، بازوهای باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کنند. البته نباید قراردادهایی بسته شود که کسی نفهمد مفاد آن چیست. در دوره علی فتح‌الله‌زاده هم این مشکلات وجود داشت. غیر از دوره مدیرعاملی محمدحسین قریب، سایر مدیران از بازوهای اجرایی‌شان استفاده نکردند.

روشن ادامه داد: کمیته‌های فنی، حقوقی و انضباطی باشگاه در این مدت کجا بودند؟ چرا کاری نکردند؟ آکادمی باشگاه استقلال چه کار می‌کند؟ زمانی که قرار شد من کار کنم اعلام کردم که ۷۰۰ میلیون تومان باید برای مخارج کنار بگذارید. وقتی پول باشد، دیگر مربی برای پول سراغ پدر و مادر بازیکنان نمی‌رود. به آقایان گفتم بی‌برنامگی در باشگاه غوغا می‌کند و باید یک کاری کرد. به فتحی که الان سرپرست باشگاه شده توصیه می‌کنم به فکر درست کردن باشگاه باشد.

وی با اشاره به خواسته‌های بازیکنان گفت: خود آقایان باعث شدند خواسته‌های بازیکنان زیاد شود. باشگاه باید چارچوبی داشته باشد. به قول علی پروین، بازیکن باید بداند به کدام تیم می‌رود. بازیکن برای استقلال و پرسپولیس که نباید ناز کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )