سرمربی خروس‌ها می‌گوید هرگز پیش از جام بیست‌ویکم قصد کناره‌گیری از سمت سرمربیگری این تیم را نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان با اشاره به شایعاتی که در خصوص احتمال حضور زین‌الدین زیدان به جای وی روی نیمکت تیم ملی فرانسه پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مطرح بود، به شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه گفت: به دو دلیل به فکر ترک پست سرمربیگری تیم ملی فرانسه نبودم، اول اینکه؛ من کسی هستم که به تعهدم پایبندم و به دنبال رسیدن به اهدافی هستم که برای خودم ترسیم کرده‌ام. دوم اینکه؛ بحث اعتماد و احترامی بود که رئیس اتحادیه فوتبال فرانسه برای من قائل است که خیلی برایم مهم است. از همان روز اول نوئل لی‌گرائه روی من تا سال ۲۰۲۰ حساب باز کرد و به همین خاطر تا پایان قرادادم به تعهدم پایببند خواهم ماند، البته خیلی مهم است که اتحادیه فوتبال فرانسه دو سال دیگر از من حمایت کند.

دشان در خصوص انتقاد کوین دی‌بروینه و تیبو کورتوا از سبک بازی فرانسه پس از شکست یک بر صفر بلژیک مقابل خروس‌ها در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز اظهار داشت: وقتی شما بازیکنی سطح بالا هستید و از شکست‌تان ناامید می‌شوید یا از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شوید، نمی‌فهمم که چرا درک لازم از اتفاقی که افتاده را ندارید. آنها درک درستی از انتخاب واژه‌ها نداشتند.

دیدیه دشان در جام جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی فوتبال فرانسه را با شایستگی به قهرمانی رساند تا خروس‌ها پس از ۲۰ سال به قهرمانی در این رقابت‌ها برسند. این دومین قهرمانی فرانسه در جام جهانی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.