سرمربی جدید چلسی در اولین اظهارات به عنوان سرمربی جدید تیم لندنی از تلاش برای افتخار آفرینی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتسیو ساری در اولین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی جدید چلسی از انگیزه فراوان برای افتخارآفرینی با بازیکنان خوب این باشگاه و رویای جام‌های متعدد سخن گفت.

او اظهار داشت: حضور در لیگ برتر انگلیس برایم لذت‌بخش است. متاسفم که نمی‌توانم به راحتی انگلیس حرف بزنم. نمی‌خواهم حرف اشتباهی به زبان بیاورم. به همین دلیل به زبان ایتالیایی در این کنفرانس پاسخگو شما هستم و امیدوارم ظرف چند هفته بتوانم به صورت کامل انگلیسی حرف بزنم. یک رقابت دشوار اما جذاب در پیش دارم. اینجا قوی‌ترین مربیان و بازیکنان دنیا حضور دارند. لیگ برتر از سری A قوی‌تر است. برای خوب کار کردن باید از شرایط لذت ببرم.رویای افتخار آفرینی و فتح جام‌های بزرگ را دارم.

ساری در ادامه افزود: مشخصا مایلم بازیکنان خوب تیم را نگه داریم. این خواسته هر مربی و باشگاهی است اما باید ببینیم بازار نقل و انتقالات طی چند روز آینده چگونه پیش خواهد رفت. من بیشتر از این که یک مدیر کل باشم، یک مربی کنار خط هستم و بازار نقل و انتقالات برایم کسالت آور است. قصد صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالات را ندارم .ارتقای تیم به بازیکنان بستگی دارد. باید کارهای تاکتیکی زیادی انجام دهیم. اگر تیمی از کار خود لذت ببرد، اغلب طرفداران هم لذت خواهند برد. خواستار دستیابی به اهداف سطح بالایی هستم اما ابتدا باید از کارمان لذت ببریم.

ساری در مورد تیم سابقش، ناپولی اظهار داشت: خاطرات شگفت انگیزی از ناپولی دارم. همواره مردم آنجا را دوست خواهم داشت. جدایی ما زیبا نبود چون هر ۲ طرف مشکلات و تقصیرهایی به گردن داشتند. بابت جدایی دل شکسته شدم اما به نظرم وقت جدایی فرا رسیده بود.ازار بازیکنی بسیار سطح بالا و یکی از ۲ یا ۳ نفر برتر اروپاست. دوست دارم در زمین با حضور او از کارمان لذت ببریم. امیدوارم بتوانم به پیشرفت ادنکمک کنم.

مرد ایتالیایی در پایان افزود: برای کسب تجارب قبلی زمان زیادی می‌خواستم. گاهی به ۳ ماه فرصت نیاز داشتم و به لطف دور اندیشی باشگاه، زیاد دوام آوردم. در آخرین تجربه در ناپولی در ۳ مسابقه ابتدایی به مشکل خوردیم و در ادامه، راه مثبتی را در پیش گرفتیم. امیدوارم پیشرفت کرده باشم و برهه ناهماهنگی زودتر به پایان برسد. آرزو می‌کنم کیفیت بازیکنان، تیم را به سمت نتیجه سوق دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.