ساکت: بهترین کلاس پیش داوری در زیبا کنار با حضور ایوانف در حال برگزاری است / دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه تختی انزلی ضمن بازید از هیات فوتبال این شهر از روند آماده سازی سکوی تماشاگران این ورزشگاه بازدید کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدر رضا ساکت دبیرکل به همراه دکتر ابراهیم شکوری و اعضای هیات فوتبال گیلان عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ تیرماه) با حضور در ورزشگاه تختی انزلی ضمن بازید از هیات فوتبال این شهر از روند آماده سازی سکوهای تماشاگران این ورزشگاه بازدید کرد.

حاضرین در مورد مسائل مهمی همچون آخرین وضعیت استادیوم تختی بندرانزلی ، آخرین وضعیت باشگاه ملوان بندرانزلی ، برگزاری دورهای آموزشی و همچنین برگزاری اردوهای ملی در رده های سنی پایه بحث و گفتگو شد.

دبیرکل فدراسیون در ابتدای سخنانش در باره میزبانی هیات فوتبال استان گیلان در کلاس توجیهی داوران گفت: بهترین کلاس پیش داوری در منطقه زیباکنار شهرستان رشت با حضور والنتین ایوانوف به عنوان یکی از برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۱۸روسیه با پخش و آموزش ویدئوهایی جهت استاندارد داوری در این کلاس ها باعث شده که هم اکنون به بهترین کلاس کل کشور تبدیل شود.

ساکت افزود، بدون اغراق ملوان همیشه مثل ستاره در فوتبال ما درخشیده و کارخانه بازی سازیست.امروز همه ما نگران این بحث فوتبال در بندر انزلی هستیم.

وی افزود :در مورد شروع تعمیرات خداقوت عرض می کنیم و پیگیری های لازم را به جد انجام خواهیم داد.در صورت لزوم تماسی در این حوزه خواهیم گرفت و با شرکت توسعه تعمیرات بناهای ورزشی مکاتبات را انجام خواهیم داد. از منظر فدراسیون اولویت با امنیت و ضرورت و حساسیت و بحث برگزاری آن را حل کرد و نمی توان جلوی مردم را گرفت که به استادیوم نیایند مخصوصا انزلی که پر از هوادار و علاقه مندان به فوتبال است.

وی گفت:کسر امتیاز ملوان بسیار نگران کندست و این یک پروسه بسیار طولانی بوده و با تعویض هایی که صورت گرفته مشکلاتی حل و همینطور مشکلات جدیدی ایجاد شده است.شخصا پیگیری خواهم کرد ولی هنوز راهی گشوده نشده، برای فیفا جا انداختیم که بخشی از مشکلات ملوان انتقال ارز و یا اقدام بی موقع بوده در اولین فرصت از آخرین وضعیت این پرونده استخراج و باخبر خواهیم شد و به دوستانمان در اداره کل و هئیت فوتبال انعکاس میدهیم. ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید باشگاه از ایشان میخواهیم که فردی را برای پیگیری این پرونده قراردهند.

در ادامه دبیر کل فدارسیون فوتبال ضمن بازدید از امکانات و زیر ساخت های بخش ورزشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان درباره میزبانی از کلاس های آموزشی و سایر دوره ها در این مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.