سرپرست جدید باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از قبول این مسئولیت گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و متکی به چند بازیکن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال پس از جلسه هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: لازم می‌دانم از زحمات دوست و برادر عزیزم سیدرضا افتخاری تشکر داشته باشم و همچنین تسلیت ویژه دارم به خاطر درگذشت پدرشان. امروز بنده به‌عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدم و امیدوارم با هماهنگی و تعامل با هیئت مدیره باشگاه مردمی استقلال، این باشگاه را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

امیدوارم با پشتیبانی وزارت ورزش استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال تصریح کرد: قطعاً کار سختی خواهیم داشت، اما امیدوارم با هماهنگی هیئت مدیره و پشتیبانی همیشگی وزارت ورزش و شخص وزیر بر این مشکلات غلبه کرده و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وزیر ورزش با کسی رودربایستی ندارد

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به طرح این موضوع که از روز اول صحبت‌هایی مبنی بر حضور او به‌عنوان جانشین افتخاری مطرح شده بود و چرا این مسئله تا امروز طول کشید، گفت: اگر قرار بود از روز اول این اتفاق بیفتد، اعلام می‌کردند. وزیر ورزش با کسی رودربایستی ندارد. آقای افتخاری به خاطر مشکلاتی که داشتند نزد وزیر رفتند و استعفای خود را دادند و مورد موافقت ایشان قرار گرفت. وزیر هم این موضوع را به هیئت مدیره باشگاه سپرد. اعضای هیئت مدیره هم ضمن تقدیر از زحمات آقای افتخاری، بنده کوچک را به‌عنوان مدیر مجموعه انتخاب کردند تا بتوانیم راه باشگاه را ادامه داده و مشکلات را تک تک حل کنیم.

باشگاه بزرگ استقلال متکی به چند بازیکن نیست

فتحی در رابطه با نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال و جدایی چند بازیکن این تیم گفت: ما موارد را تک به تک بررسی کرده و امیدواریم حل شود. استقلال باشگاه بزرگی است و متکی به چند بازیکن نیست. همیشه اتفاق افتاده که بازیکنانی از تیم جدا شوند. همان‌طور که گفتم استقلال بزرگ است و تک تک مشکلات را با بزرگانش حل خواهیم کرد.

هر کاری برای جلب توجه تیام و جپاروف انجام می‌دهیم

وی در مورد بحث مذاکره با بازیکنان خارجی استقلال در ترکیه تصریح کرد: اگر نیاز باشد، با مجموعه باشگاه و رئیس هیئت مدیره صحبت کرده و حتماً در ترکیه حضور خواهم یافت. قطعاً جلسه‌ای با دوستان برگزار می‌کنیم و هر کاری برای جلب توجه این دو بازیکن (مامه تیام و سرور جپاروف) انجام می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تأمین منابع مالی این باشگاه نیز عنوان کرد: حتماً برنامه‌های خاصی خواهیم داشت تا اسپانسرهای بهتری را پیدا کنیم و مشکلات باشگاه حل شود.

تصمیمی برای حضور ماجدی و نظری جویباری در استقلال نگرفته‌ایم

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به حضور میرشاد ماجدی و علی نظری جویباری در این باشگاه به خبرنگاران گفت: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. تا این لحظه که تصمیمی نگرفته‌ایم و قطعاً طی مشورت با اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب همکاران تصمیم جدی گرفته خواهد شد. امیدوارم روزهای بسیار خوبی با استقلال و هواداران داشته باشیم و روزبه‌روز باشگاه مستحکم‌تر شود.

توفیقی در باشگاه استقلال می‌ماند

فتحی در مورد بحث همکاری رضا افتخاری و پندار توفیقی باشگاه استقلال نیز خاطر نشان کرد: آقای افتخاری به‌عنوان عضو هیئت مدیره کنار باشگاه استقلال خواهند بود. آقای توفیقی هم در باشگاه خواهند ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.