نخست وزیر روسیه بر اهمیت توسعه فوتبال جوانان در روسیه پس از میزبانی موفق این کشور از جام جهانی ۲۰۱۸ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمیتری مدودف گفت: پس از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال بیشترین نگاه‌ها معطوف این ورزش در روسیه می‌شود و این مسئله بسیار مهمی است که آینده فوتبال‌مان وابسته به توسعه آن در حوزه جوانان خواهد بود.

نخست وزیر روسیه ادامه داد: توسعه و رشد آکادمی‌های فوتبال می‌تواند دلیل کافی برای کسب دستاوردهای بزرگ باشد. امیدوارم موفقیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را در برنامه‌های آینده فوتبال روسیه مورد توجه قرار دهیم.

همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه از ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر این کشور و رئیس پیشین کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ به خاطر برگزاری موفق جام جهانی ۲۰۱۸ قدردانی کرد.

رئیس جمهوری روسیه در جلسه امروز (چهارشنبه) کابینه گفت: ما به موضوع استفاده از میراث جام جهانی ۲۰۱۸ بازگشتیم، اما می‌خواهم از کسانی که به طور ویژه در سازماندهی موفق این رقابت‌ها نقش داشتند، قدردانی کنیم، افرادی که امروز میان میان ما حضور دارند و همچنین آنهایی که نیستند. آقای ویتالی موتکو، شاید به طور مستقیم مسئولیتی در دوره جام جهانی ۲۰۱۸ نداشتید، اما در آغاز این مسیر و آماده‌سازی روسیه برای رقابت‌ها کارهای زیادی کردید. از شما تشکر می‌کنم.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از روز ۲۴ خرداد در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر آغاز شد و با قهرمانی فرانسه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.