مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: هدف مهم ما در فصل جدید رسیدن به کسب عنوان قهرمانی است و فقط برای کسب این افتخار وارد مسابقات خواهیم شد.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و دو اردوی خوب را هم پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه شرایط روحی و بدنی بازیکنان بسیار خوب است و تلاش می‌کنیم تا در بهترین شرایط ممکن وارد بازی‌های لیگ برتر شویم.

وی با اشاره به انتخاب سایپا برای فصل جدید عنوان کرد: من از این انتخاب راضی هستم و احساس خوبی دارم که قرار است برای سایپا بازی کنم. ما واقعاً تیم خوبی داریم و کار کردن با یک مربی بزرگ مثل دایی لذت‌بخش است. خودم نیز وضعیت خوبی دارم و فقط نیاز به این دارم که با دیگر بازیکنان بیشتر هماهنگ شوم. مطمئناً با گذشت زمان شرایط من هم در سایپا بهتر خواهد شد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «مهمترین هدف سایپا در فصل پیش رو چیست؟»، تصریح کرد: هدف مهم ما رسیدن به قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف وارد مسابقات لیگ برتر خواهیم شد. البته می‌دانیم که قهرمانی آسان نیست و چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند. علاوه بر این در پی راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان و در نهایت صعود به مرحله حذفی این مسابقات هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.