سرمربی انگلیسی تیم اوسترشوندس سوئد اعلام کرد که خبری از پیشنهادهای جدید سامان قدوس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت SVT سوئد، لان برونچال، سرمربی ۳۵ ساله انگلیسی تیم اوسترشوندس درباره شرایط سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی گفت: سامان قدوس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و این را از قبل هم می‌دانستم.

برونچال که مدتی قبل جایگزین گراهام پوتر در تیم اوسترشوندس به خاطر عقد قرارداد با سوانسی انگلیس شده بود افزود: ‌جستجوی سامان قدوس از سوی بسیاری از تیم‌ها چیز عجیبی نیست و در این شرایط ما بازیکنان خوب زیادی همانند اسکوت و کن را داریم. بازیکنان جدید باید رو به جلو حرکت کنند.

سرمربی اوسترشوندس در ادامه خاطرنشان داد. خبری جدیدی درباره پیشنهادهای سامان قدوس نیست و هر روز با تیم اوسترشوندس تمرین می‌کند. امیدوارم برای بازی بعدی با ترلبورگ نیز او را در اختیار داشته باشیم. می‌دانید که دنیای نقل‌وانتقلات چگونه است و چیزی می‌تواند خیلی سریع رخ دهد اما در حال حاضر هیچ خیر جدیدی درباره قدوس نیست.

طبق اعلام دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس تیم‌هایی از فرانسه و آلمان پیشنهادهایی برای جذب سامان قدوس ارائه دادند که به نظر می‌رسد از نظر مالی باب میل این باشگاه نیست. باشگاه اوسترشوندس قصد دارد تا ملی‌پوش ایرانی را با دریافت مبلغ ۵ میلیون یورو بفروشد اما طبق اعلام رسانه‌های سوئدی مبلغ پیشنهادی باشگاه بوردو فرانسه برای خرید قدوس فقط یک میلیون و هفتصد هزار یورو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.