بنیادی فر: امیدوارم فصل جدید شاهد اشتباهات کمتری از داوران باشیم 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی فر درباره شرایط برگزاری دوره توجیهی و دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال گفت: این کلاس با حضور والنتین ایوانف یکی از مدرسین برجسته فیفا در حال برگزاری است. با توجه به اینکه ایوانف آخرین قوانین و مقرارت داوری را در روسیه به داوران برجسته دنیا تدریس کرده است، جا دارد اینجا از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به خاطر حضور وی در این دوره تشکر و تقدیر کنم.

وی در ادامه بیان کرد:  باید این فرصت را غنیمت شمرده و از تجربیات ایوانف در این کلاس نهایت استفاده را ببریم تا در مسابقات لیگ برتر با عملکرد مناسب شاهد اشتباهات کمتری باشیم. همچنین از حضور دبیرکل فدراسیون نیز تشکر می کنم و اینکه مسئولین فدراسیون به این موضوع اهمیت می دهند و از نزدیک در کنار ما  حضور پیدا می کند می تواند نقطه قوتی برای داوران و کمک داوران فوتبال باشد.

بنیادی فر درباره حضور داوران جوان در لیگ فوتبال گفت: با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه های کمیته داوران هرساله شاهد این هستیم که داوران جوانی به لیگ فوتبال افزوده می شوند که جا دارد از کمیته داوران و شخص فریدون اصفهانیان بخاطر اینکه داوران جوان را در کنار داوران پیشکسوت قرار می دهد ، تشکر کنم.به نظرم این امر می تواند آینده داوری ایران را تضمین کند.

بنیادی فر در پایان درباره عملکرد تیم داوری در مسابقات جام جهانی گفت: به علیرضا فغانی و تیم داوری  اش تبریک ویژه می گویم، با قضاوت های خوبشان باعث سربلندی کشورمان شدند و اعتبار داوری ایران را به جهانیان به نمایش گذاشتند.  

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.