عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد استعفای مدیرعامل این باشگاه در فاصله یک هفته‌ای تا آغاز لیگ برتر بی‌فایده است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره وضعیت مبهم حضور تیم فوتبال استقلال در بازی سوپرجام, بلاتکلیفی برخی از بازیکنان و کناره‌گیری مدیرعامل این باشگاه در فاصله یک هفته‌ای تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر, اظهار داشت: فقط نگران هواداران هستم. شاید در این وضعیت خیلی‌ها بی‌خیال باشند، چون کسی آنها را در کوچه و خیابان نمی‌شناسد و کسانی که باید پاسخگوی هواداران باشند ما هستیم که برای این تیم زحمت کشیده‌ایم. واقعاً الان هواداران نگران این هستند که شرایط استقلال چطور خواهد شد.

وی افزود: مسئولان استقلال حداقل باید در قرارداد‌ها دقت می‌کردند, چون طبیعی است وقتی پنج شش بازیکن از استقلال در تیم ملی بودند, باشگاه‌های دیگر آنها را روی هوا می‌برند, برای همین باید تکلیف را زودتر مشخص می‌کردند. البته بازیکنان حق دارند که از باشگاه جدا شوند، اما حداقل می‌توانستند از قبل به فکر جایگزین خوب برای آنها باشد.

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در رابطه با کناره‌گیری سیدرضا افتخاری از مدیرعاملی این باشگاه, عنوان کرد: اعتقادم این است که این کار در فاصله چندروزه تا آغاز لیگ برتر, فایده‌ای ندارد. الان چه کسی می‌‌تواند به جای افتخاری به باشگاه بیاید و اصلاً چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ افتخاری اگر می‌‌خواست کناره‌گیری کند باید این کار را سه ماه پیش انجام می‌داد تا حداقل مدیر جدیدی که می‌آمد, می‌توانست بازیکن جدید جذب کند.

دین‌محمدی با اشاره به عدم حضورش در کمیته فنی باشگاه استقلال, تصریح کرد: فصل پیش, زمانی که استقلال حال و روز خوبی نداشت, همین کمیته فنی به داد استقلال رسید و با انتخاب شفر اوضاع کمی بهتر شد، اما الان خداراشکر می‌کنم که در کمیته فنی حضور ندارم تا شرمنده هواداران باشم. زمانی که تیم نتیجه نمی‌گرفت گفتند که کمیته فنی تشکیل دهیم، اما وقتی که تیم نتیجه گرفت همه فکر کردند که خودشان به تنهایی تیم را قهرمان کردند. اگر کمیته فنی را در باشگاه حفظ می‌کردند, خیلی به تیم کمک می‌شد، اما بعد از اینکه تیم نتیجه گرفت, حضور کمیته فنی کم‌کم کمرنگ و بعد هم تمام شد.

وی راجع به اینکه اصلی‌ترین ضعف مدیریتی استقلال چه بوده است, اشاره کرد: بستن یک تیم خوب روی عملکرد مدیریتی تأثیرگذار است. مدیر باید از همین الان حتی به فکر سال بعد تیم باشد. ای کاش کنار افتخاری مشاوران خوبی قرار داشتند تا مسائل را به خوبی حل می‌کردند. این استقلال برای مردم است و باید زودتر از این درباره آینده باشگاه فکر می‌کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال, درخصوص پندار توفیقی (معاون ورزشی باشگاه استقلال), یادآور شد: نمی‌خواهم در رابطه با ایشان صحبت کنم.

وی خاطرنشان کرد: ای کاش در باشگاه استقلال قدر پیشکسوتان را می‌دانستند و زمانی که آنها به باشگاه می‌رفتند به آنها احترام می‌گذاشتند نه اینکه در باشگاه به پیشکسوت بگویند کجا می‌خواهی بروی و با چه کسی کار داری, یا اینکه بگویند, مدیران در جلسه هستند. زمانی که شناسنامه استقلال را در باشگاه نمی‌شناسند, همین می‌شود. پاول ندود با اینکه ایتالیایی نیست، اما بعد از اتمام فوتبالش در یوونتوس صندلی دارد. با این حال پیشکسوتان ما را در ورزشگاه نمی‌شناسند. فوتبال باید دست فوتبالی‌ها باشد و استقلال هم دست استقلالی‌‌ها.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.