به نظر می‌رسد سیدرضا افتخاری با استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه تصمیم گرفته‌است، پروسه وداعش با این باشگاه را خود کارگردانی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا افتخاری از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره‌گیری کرد تا مشکلات این باشگاه بیش از گذشته شود. گرفتن بازیکنان مصدوم، جدایی قطعی امید ابراهیمی و امید نورافکن و احتمالی سیدمجید حسینی و عدم تمدید قرارداد تیام و جپاروف در آستانه بازی‌های لیگ برتر، مدیران باشگاه را به شدت تحت فشار گذاشته است. در این بین اعلام نتیجه ۳ بر صفر دیدار سوپرجام به سود پرسپولیس باعث عصبانیت شدید هواداران استقلال شد و آنها خواهان برکناری مدیران باشگاه شدند.

افتخاری که در سوگ پدر خود نشسته است، پیش از سفر به ترکیه از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که دلیل استعفای مدیرعامل استقلال به مسائل دیگری برمی‌گردد و تنها مشکلات شخصی یا باشگاه استقلال نبوده است. وزارت ورزش تصمیم گرفته بود که پندار توفیقی از معاونت ورزشی باشگاه، حسن زمانی از عضویت در هیئت مدیره استقلال و حتی افتخاری از سمت مدیرعاملی این باشگاه کنار رفته و افراد دیگری را جایگزین کند. در مورد کنار رفتن افتخاری از مدت‌ها قبل بحث حضور امیرحسین فتحی مطرح شد، شخصی که نفر پنجم هیئت مدیره استقلال است. برای جانشینی زمانی اما وزارت هنوز نتوانسته است گزینه مناسبی را پیدا کند.

افتخاری که متوجه شده بود وزارت ورزش قرار است تغییراتی ایجاد کند، خودش کناره‌گیری کرد تا امور مربوط به باشگاه برعهده توفیقی معاون ورزشی بماند. توفیقی در ترکیه حضور دارد و اگر قرار باشد تیام و جپاروف قرارداد امضا کنند، او باید به عنوان معاون باشگاه پای برگه قرارداد آنها را کند، بنابراین تا زمان مشخص شدن وضعیت این دو بازیکن و دیگر کارهای باشگاه، توفیقی باید در سمت خود بماند. بنابراین، افتخاری به نوعی تاکتیکش را پیش برد تا هم پیش از برکناری خودش اقدام به استعفا کرده باشد و هم توفیقی در رأس کار بماند. حالا باید دید وزارت ورزش امروز یا یکی دو روز دیگر چه تصمیماتی در قبال باشگاه استقلال خواهد گرفت. در عین حال خبر می‌رسد که شاید فتحی به دلیل اتفاقات اخیر پست مدیرعاملی را قبول نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.