سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ۸۵ درصد از بازیکنان فصل گذشته تیم‌مان را حفظ کرده‌ایم و فقط در چند پست بازیکن جدید جذب کردیم.

وینگو بگوویچ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم گل‌گهر سیرجان برای حضور در لیگ دسته اول اظهار داشت: ابتدا از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که حدود ۸۵ درصد از اسکلت تیم را حفظ کردند. فقط در دو یا سه پست نیاز به بازیکن داشتیم که آنها را هم جذب کردیم.

وی ادامه داد: اردوی پیش‌فصل‌مان را در سیرجان برگزار کردیم و پس از آن به تهران آمدیم و سه بازی دوستانه انجام دادیم. یک بازی بسیار خوب مقابل پرسپولیس برگزار کردیم و امروز (چهارشنبه) هم مقابل پارس جنوبی بازی خواهیم کرد. در دیدارهای تدارکاتی سعی کردم به همه بازیکنان بازی بدهم و آنها را محک بزنم تا به امید خدا و در آغاز دوباره مسابقات به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در مورد دیدار تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس و اینکه تیم برانکو را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: ابتدا از برانکو و باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که ما را برای این مسابقه دعوت کردند. واقعاً بازی خیلی خوبی بود. متأسفانه پرسپولیس در این فصل برخی از بازیکنان خوبش مانند احمدزاده، مسلمان و صادق محرمی را از دست داده است و امیدوارم حداقل قرارداد وحید امیری و بیرانوند را تمدید کنند. من خیلی امیدوارم پرسپولیس بتواند سومین قهرمانی پیاپی خود را کسب کند،‌ اما کار آسانی نیست، چون واقعاً ذوب‌آهن، استقلال و سپاهان تیم‌های بسیار خوبی هستند.

بگوویچ در پایان با اشاره به وضعیت تیمش یادآور شد: ما دو فصل پیش فقط به خاطر یک امتیاز به لیگ برتر صعود نکردیم و سال گذشته هم با تمام مشکلاتی که داشتیم در نیم‌فصل دوم یکی از بهترین تیم‌های لیگ بودیم. امیدوارم و آرزو دارم گل‌گهر در این فصل به لیگ برتر صعود کند، چون واقعاً پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.