ملی‌پوش تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا گفت: دلمان می‌خواهد روزی مثل بانوان فوتسالیست، قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فاطمه امیری ملی‌پوش تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط این تیم قبل از حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم تا خودمان را هر روز قوی‌تر کنیم. در این رقابت‌ها هیچ وقت از گروهمان بالا نیامده‌ایم اما امسال از نظر فنی و دیگر امکانات مثل چمن و لباس بهتر از سال‌های قبل حمایت‌مان می‌کنند که باعث می‌شود بازیکنان انگیزه زیادی داشته باشند. همه با عشق و علاقه اینجا هستیم و برای چیزی که دوست داریم می‌جنگیم و دلمان می‌خواهد مثل بانوان فوتسال ایران روزی قهرمان شویم و کشورمان را سربلند کنیم.

او در مورد رقبای آسیایی این تیم اظهار کرد: در دوره‌های قبل تیم ملی‌ با آنها بازی داشتند و تا جایی که شناخت داریم، می‌دانیم حریفان‌مان تیم‌ها و بازیکنان سرعتی هستند و چون شرایط آب و هوایی‌شان گرم‌تر و تمریناتشان فشرده‌تر است در نتیجه نسبت به ما استقامت بیشتری دارند. با توجه به تمریناتی که خانم خسرویار برای‌ ما در نظر گرفتند تلاش می‌کنیم قدرت بدنی و استقامت‌مان را بالا ببریم تا توان بازی کردن با آنها را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم. ۲۶ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدیم که خانم خسرویار به‌دنبال انتخاب بهترین بازیکنان از بین‌مان است.

ملی‌پوش فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران در مورد اعتماد به نفس بازیکنان تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: خیلی اعتماد به نفس داریم و با جدیت تمرین می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم چون چیزی کمتر از حریفان‌مان نداریم و مطمئنیم اگر تلاش کنیم می‌توانیم آنها را ببریم واز گروهمان صعود کنیم.

امیری در پایان از خانواده خود و دیگر بازیکنان که حامیان اول دختران فوتبالیست بودند و همچنین کادر فنی تیم و فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.