با احتمال بازگشت هافبک کلمبیایی باواریایی‌ها به رئال مادرید، قهرمان آلمان در فکر خرید بازیکنی برای پر کردن جای خالی اوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، گفته می شود که خامس رودریگس، هافبک هجومی کلمبیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ که تابستان سال گذشته با یک قراردادی قرضی دو ساله به این تیم پیوست، با تغییر موضعی ناگهانی می‌خواهد به تیم اصلی‌اش رئال مادرید برگردد و به همین دلیل باواریایی‌ها قصد دارند بازیکن جدیدی را جایگزین او کنند.

تا این مقطع از بازر نقل و انتقالات تابستانی قهرمان آلمان داگلاس کاستا را در ازای ۴۰ میلیون یورو به یوونتوس فروخته است و لئون گورتزکا را هم به عنوان بازیکن آزاد از شالکه خریده است. به همین دلیل بایرن مونیخ برای فعالیت در مدت باقی مانده از بازار قدرت مانور دارد. ۱۲ ماه از قرارداد قرضی خامس با بایرن مونیخ باقی مانده و این در حالیست که خولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید خواهان بازگشت اوست و به همین دلیل مدیربرنامه‌های این بازیکن ملی‌پوش، ژرژ مندز در حال مذاکره با دو باشگاه است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که خامس – بازیکنی که فصل گذشته ۷ گل زد و ۱۱ پاس گل داد – هم شخصاً تمایل دارد به سانتیاگو برنابئو برگردد و به همین دلیل بایرن گزینه‌هایی را برای جانشینی او در نظر گرفته است. این در حالیست که سرژ نابری و رناتو سانچس، دوبازیکنی که تابستان سال گذشته به صورت قرضی باواریایی‌ها را ترک کردند به این تیم برگشته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.