رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد حق تیم داوری ایران قضاوت در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره قضاوت داوران ایرانی در دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: از این بابت خیلی خوشحال هستیم، این یک افتخار برای کشور ما بود. خدا را شکر تیم ملی ما در جام جهانی درخشید و پس از آن هم تیم داوری ما توانست در این مسابقات بدرخشد.

وی ادامه داد: به نظرم حق تیم داوری ما قضاوت در فینال جام جهانی بود. در هر صورت این تصمیمی بود که کمیته داوران فیفا گرفت. ضمن اینکه اینفانتینو (رئیس فیفا) هم نظر مثبتی روی قضاوت داوران ما داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه خود با کارلوس کی‌روش و بحث تمدید قرارداد این سرمربی تصریح کرد: جلسه با کی‌روش خوب بود، بحث او بیشتر روی بازیکنان سرباز است که باید حل شود. به نظر من هم چه کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد و چه نباشد، باید این موضوع حل شود. ما هفت بازیکن سرباز داریم و اگر قرار باشد این بازیکنان ما را در جام ملت‌ها همراهی نکنند، مشکل پیش خواهد آمد. نامه‌نگاری‌هایی هم در این خصوص انجام شده، اما همانطور که گفتم باید این مشکل برطرف شود.

تاج در واکنش به این پرسش که «آیا کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی ایران باقی‌ خواهد ماند یا خیر؟» گفت: مذاکره ما با کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا بوده است. او در مورد ملبغ قرارداد و زمان آن، بحثی نداشت، ولی در مورد بازیکنان سرباز و بازی‌های تدارکاتی حرف‌هایی داشت که در مورد آن‌ها بحث کردیم. در هر صورت قرار است امروز (سه‌شنبه) هم من به صورت تلفنی با کی‌روش صحبت داشته باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )