دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: تیم داوری ایران چرچمداران نام کشور بودند که تا روزهای پایانی حضور درخشان و نام مقدس ایران را در جام جهانی حفظ کردند.

محمدرضا ساکت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت تیم داوری ایران (فغانی، سخندان و منصوری) در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت : این افتخار بزرگی بود که نام جمهوری اسلامی ایران توسط این سه پرچمدار ایرانی تا مراحل پایانی جام جهانی بالا برده شد. این سه داور، چرچمداران نام ایران بودند که تا روزهای پایانی حضور درخشان و نام مقدس ایران را در جام جهانی حفظ کردند. همه ایران به فغانی، سخندان و منصوری احترام می‌گذارند.

وی افزود: از مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و ۸۰ میلیون ایرانی که در داخل و خارج از کشور، حضور بسیار گرمی داشتند و انرژی مثبت را بدرقه راه تیم ملی و تیم داوری کردند تشکر می‌کنیم. بدون شک حضور درخشان تیم داوری ایران در جام جهانی، تأثیر زیادی در ارتقا سطح داوری کشور خواهد داشت و حتماً نسل جدیدی با الگو برداری از فغانی‌ها، سخندان‌ها و منصوری‌ها در داوری کشور رشد خواهند کرد. قطعاً چهره های جدیدی هم به فوتبال ایران و آسیا معرفی خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: روز گذشته (دوشنبه) آقای تاج با کی‌روش جلسه داشته و قطعاً او اطلاعات دقیق را در این خصوص ارائه خواهد کرد. به هر حال در ارتباط با مسائل کلی بحثی وجود ندارد، دغدغه اصلی بحث آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا است. کی‌روش برنامه بسیار خوبی را آماده کرده که باید ببینیم چقدر ما و همه نهادها می‌توانیم این برنامه‌ها را مورد حمایت قرار دهیم. ان‌شاالله خبرهای جدید را آقای تاج بیان خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.