کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: در سه سال گذشته سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و فکر می‌کنم قضاوت در دیدار رده‌بندی جام جهانی نتیجه‌‌ای بود که باید می‌گرفتیم.

رضا سخندان پس از بازگشت از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت تیم داوری ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی اظهار داشت: ما در سه سال گذشته زحمات زیادی کشیدیم و در تورنمنت‌های مختلفی قضاوت کردیم. سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و فکر می‌کنم قضاوت در دیدار رده‌بندی جام جهانی نتیجه‌‌ای بود که باید می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر مردم و رسانه‌های داخلی و خارجی پس از این اتفاق خوب، متوجه توانایی داوران ایرانی شدند. خوشحالیم که توانستیم نام ایران را پُر آوازه و لحظاتی مردم کشور را شاد کنیم.

کمک داور بین‌المللی کشورمان در واکنش به این پرسش که خیلی‌ها اعتقاد داشتند حق تیم داوری ایران قضاوت در فینال بود، گفت: شرایط ما در جام جهانی بسیار عالی بود. وظیفه ما این بود که کار خودمان را به نحو احسنت انجام بدهیم و در هر صورت این تصمیمی بود که مسئولان فیفا گرفتند.

سخندان در مورد اینکه نظر اینفانتینو و مسئولان فیفا در مورد قضاوت تیم داوری ایرانی چه بوده است،‌ گفت:‌ نظر خاصی از سوی مسئولان به ما منعکس نشد، اما بازخوردی که از بین کمیته داوران و مسئولان فیفا وجود داشت این بود که همه اعتقاد داشتند حق ما قضاوت در فینال جام جهانی است،‌ اما اینکه چرا به ما قضاوت در این مسابقه را ندادند را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امیدوار است در جام جهانی ۲۰۲۶ بتواند فینال را قضاوت کند؟» عنوان کرد: به امید خدا الان کمی استراحت خواهیم کرد و در ادامه تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت تا در جام جهانی بعدی فینال را قضاوت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.