آقای خاص به بانوی پیر بابت جذب یکی از دو بازیکن برتر حال حاضر فوتبال دنیا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو به باشگاه یوونتوس به خاطر عقد قرارداد با برنده ۵ توپ طلا تبریک گفت و خرید بانوی پیر را یک خرید کامل توصیف کرد. رونالدو با قراردادی ۱۱۷ میلیون پوندی از رئال مادرید به یووه پیوست.

آقای خاص در این باره به شبکه تلویزیونی «تله استریو رادیو» گفت: لیگ اسپانیا دیگر دو بازیکن برتر دنیا را ندارد. حالا یکی از آنها در اسپانیا است و دیگری در ایتالیا. در انگلیس، لیگ برتر هم که رقابتی‌ترین لیگ با بازیکنانی طراز اول است. حالا فوتبالی سه قطبی داریم. اکنون همه به خاطر رونالدو لیگ ایتالیا، به خاطر مسی لیگ اسپانیا و لیگ برتر را هم به خاطر بهترین بودنش زیر نظر می‌گیرند.

مورینیو ادامه داد: سریA حالا به یکی از مهمترین لیگ‌های دنیا تبدیل شده است. در فوتبال، هر چیزی می‌تواند تغییر کند. اگر این اتفاق بتواند رویکرد تیم‌هایی مانند اینتر، میلان و رم را تغییر دهد و آنها منفعلانه قویتر شدن یوونتوس را با جذب رونالدو نپذیرند، آنها هم خواهند توانست بارها و بارها پیروز شوند. این جابجایی می‌تواند انگیزه‌ای مناسب برای سایر تیم‌های ایتالیایی باشد، کیفیت سری A را بالا ببرند و آن را بیش از پیش در معرض دید قرار دهند.

سرمربی سابق اینتر تأکید کرد: به همین دلیل من به یوونتوس به خاطر این کودتا تبریک می‌گویم، کودتایی که فوتبال، بازاریابی و تجارت را با هم دربرمی‌گیرد. این یک خرید کامل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.