سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که مودریچ بازیکن من بوده، او از همان موقع استعدادش را نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار دوستانه تیمش مقال گل‌گهر که با تساوی همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی راضی هستم از بازی امروز، بازی تدارکاتی خیلی خوبی داشتیم و مقابل یک تیم خیلی خوب و جدی بازی کردیم.

وی ادامه داد: همیشه مسابقه بهترین تمرین برای ما است و هم از تمرین و از بازی‌ها راضی هستم البته بهتر بود که می‌بردیم، اما از طریق این بازی‌ها بهتر می‌شود که اشتباهات را دید تا ایرادات را اصلاح کنیم. طبیعی است که بعد از ۳ هفته انتظار داشته باشیم بچه‌ها خیلی آماده باشند. اما برنامه‌ریزی‌ ما طوری است که با بهترین آمادگی در اولین بازی‌مان در لیگ شرکت کنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که زودتر مراحل آماده‌سازی خود را شروع کرد و اینکه از روند آماده‌سازی تیم رضایت دارد، گفت: ما از ابتدا کار را خیلی خوب شروع کردیم و در کرواسی هم شرایط خوبی داشتیم، اینجا هم ادامه می‌دهیم و شرایط‌مان هم خوب است، یک بازی دیگر هم پنجشنبه خواهیم داشت و برای شروع فصل آماده می‌شویم. ما با بعضی از بازیکنان توافق کردیم که از نیم‌فصل دوم به ما اضافه شوند، با همین بازیکنانی که داشتیم مسابقات را شروع خواهیم کرد، ما چند بازیکن استاندارد داشتیم که از جمع ما جدا شدند؛ فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی که جدا شدند و امیری هم فعلا در تیم است، اما علی‌رغم همه این مسائل ما باید جای خالی آنها را جبران می‌کردیم و از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستم و طبیعی است که انتظار داریم نیم‌فصل اول سختی در پیش داشته باشیم اما ترسی از کسی نداریم و همه چیز رو به بهبودی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تفاوت سطح کیفی بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم تاکید کرد: موضوع نگران‌کننده‌ای نیست، بازیکنان خوبی هم در ذخیره‌ها داریم، اسدی خیلی پیشرفت کرده، حسین‌پور، طاهر‌خانی، مصلح و الوان‌زاده همه خوب هستند، طبیعی است که برای آماده سازی آنها به زمان نیاز داریم، قطعا بازیکن کافی برای بازی‌هایمان خواهیم داشت.

وی در خصوص لغو بازی سوپرجام و اینکه تغییراتی در برنامه‌های پرسپولیس به وجود خواهد آمد، گفت: قطعا برنامه‌های ما تغییر می‌کند، لغو دیدار سوپرجام مربوط به فدراسیون است و کاری از دست ما بر نمی‌آید.

برانکو در خصوص آمادگی پرسپولیس برای نخستین دیدار در فصل هجدهم لیگ برتر برابر پدیده عنوان کرد: ما ۱۰ روز دیگر برای بازی با پدیده وقت داریم و قطعا برای این مسابقه آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال کرواسی در فینال جام جهانی اظهار داشت: من از شکست کرواسی متاثر شدم، اما به این تیم افتخار می‌کنیم، چون قهرمان اصلی جهان کرواسی است، ۲ گل اول سالم نبود اما دیگر مهم نیست، من به فرانسوی‌ها تبریک می‌گویم. به هر حال فوتبال است و تیمی که بیشتر گل می‌زند برنده می‌شود، اما خیلی به کرواسی افتخار می‌کنیم، آنها بهترین نشانه و علامت هستند، یک کشور کوچک و با جمعیت کم، اما با قلبی بزرگ به فینال جام جهانی می‌رسد و چنین نتایج عالی کسب می‌کند، مهم این است که هدف و شجاعت داشته باشید و به شجاعت‌تان اعتقاد داشته باشید. من به مودریچ بابت انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی تبریک می‌گویم.

وی درباره این موضوع که مودریچ گفته افتخار می‌کند که شاگرد برانکو بودم و همچنین اینکه دالیچ گفته امیدوارم پرسپولیس با برانکو قهرمان آسیا شود، تصریح کرد: من از آنها بابت صحبت‌هایشان تشکر می‌کنم، من هم افتخار می‌کنم که مودریچ بازیکن من بوده، او از همان موقع استعدادش را نشان داد. همینطور آقای دالیچ که از مکتب شهر واراژدین بالا آمد.

برانکو در خصوص اینکه قبل از جام جهانی یکی از مربیان طعنه زده بود که می‌تواند در عرض ۴۰ روز مودریچ بسازد ولی رونالدو نه، تصریح کرد: من مودریچ را ساختم!

وی در پایان در پاسخ به این سوال که روز پنجشنبه آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس برگزار می‌شود، گفت: بله روز پنجشنبه آخرین دیدار تدارکاتی ما برگزار می‌شود ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۴ )