مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را شانس اول قهرمانی در هجدهمین دوره لیگ برتر دانست.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابتدا در مورد وضعیت تیم فوتبال المپیک کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و قبلاً هم گفتم که تیم المپیک از سوی رسانه‌ها و باشگاه‌ها نیاز به حمایت بیشتر دارد. قرار است تا چند روز دیگر راهی عراق شویم تا بعد از انجام دو بازی دوستانه خودمان را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده کنیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت این تیم برای فصل جدید لیگ برتر و اینکه سرخپوشان چقدر برای قهرمانی شانس دارند، خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد. با اینکه چند بازیکن جدا شده‌اند، اما اسکلت اصلی تیم حفظ شده است. از طرفی پرسپولیس یک مربی کارآمد دارد که می‌داند چطور تیمش را برای فصل جدید آماده کند. من پرسپولیس را همچنان شانس اول قهرمانی می‌دانم و امیدوارم این تیم برای سومین سال پیاپی قهرمان شود.

وی با اشاره به وضعیت مبهم وحید امیری در پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیری از بازیکنان خوب و تأثیرگذار پرسپولیس است که ظاهراً پیشنهادهای خوبی دارد. امیدوارم امیری شرایط پرسپولیس را درک کند و در این تیم بماند. به‌هرحال پرسپولیس وضعیت خاصی دارد و هواداران هم انتظاراتی دارند که یکی از آنها تمدید قرارداد بازیکنی چون وحید امیری است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.