باشگاه رئال مادرید به دنبال به خدت گرفتن دو ستاره بلژیکی چلسی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه بلژیکی «Het Laatste Nieuws» گزارش داد؛ چلسی برای فروش ادن اِزار ۲۲۵ میلیون یورو و برای فروش تیبو کورتوا ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو روی این دو بازیکن قیمت‌گذاری کرده است. به این ترتیب اگر رئال برای جذب این دو بازیکن بلژیکی اقدام کند، باید رقمی بین ۲۵۵ تا ۲۶۰ میلیون یورو بپردازد.

اگر رئال مادرید با این رقم ازار را به خدمت بگیرد، این هافبک بلژیکی تبدیل به گرانقیت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه اسپانیایی خواهد شد. ازار که دو سال دیگر از قراردادش با چلسی باقی مانده، چند روز پیش در اظهارنظری جالب گفت: «پس از ۶ سال فوق‌العاده در چلسی شاید زمانش رسیده که چیز جدیدی را تجربه کنم».

کورتوا هم که این روزها بحث حضور او در رئال مادرید مطرح است، تا ماه ژوئن ۲۰۱۹ با چلسی قرارداد دارد و تمایلی به تمدید قراردادش هم نشان نداده است. دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید بارها از علاقه‌اش برای بازگشت به اسپانیا و نزدیک بودن به خانواده و فرزندانش که در شهر مادرید زندگی می‌کنند، سخن گفته است.

با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد کورتوای ۲۶ ساله با آبی‌پوشان لندنی باقی مانده، این آخرین فرصت چلسی برای سود بردن از انتقال احتمالی وی است، در غیر این صورت او تابستان سال آینده بازیکن آزاد حساب خواهد شد. چلسی پیش از این رقم فروش کورتوا را ۵۰ میلیون یورو در نظر گرفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.