ژیرو بعد از قهرمانی فرانسه در جام جهانی گفت: حسی که هنگام بالا بردن جام در تیم ملی وجود دارد با باشگاه بسیار متفاوت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الیویه ژیرو بازیکن تیم ملی فرانسه بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی گفت: یکی از دوستانم مدام این مدت من را تشویق می کرد و به خاطرم می آورد وقتی بچه بودم چقدر دوست داشتم در چنین جایگاهی قرار بگیرم. حسی در درون خودم به من می گفت حالا وقت این است که به موفقیتی که می خواستی برسی. من هم رسیدم و از بابتش بسیار خوشحال هستم.

خبرنگاری از او پرسید: تو در ومبلی هم با چلسی قهرمان شدی و قهرمانی را جشن گرفتی. اینجا چه فرقی داشت؟

ژیرو در پاسخ گفت: خوب باید بگویم حسی که امشب داشتم قابل مقایسه نبود. ما برای مردم کشورمان جنگیدیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم. یک قهرمانی ارزشمند را تقدیم آنها کردیم از این بابت بسیار خوشحالیم. در کل حسی که هنگام بالا بردن جام در تیم ملی وجود دارد با باشگاه بسیار متفاوت است.

امبالا دیگر بازیکن فرانسه هم بعد از قهرمانی تیمش گفت: قبل از اینکه جام را شروع کنیم فقط می دانستیم که تیم بسیار خوبی هستیم. هم کادر فنی و هم بازیکنان. همه خوب بودند و در آخر توانستیم از هر مسابقه سربلند بیرون بیاییم و قهرمان جام شویم. دو سال پیش در یورو ۲۰۱۶ تجربه تلخی داشتیم. مثل این رقابت ها آنجا هم خوب کار کردیم اما در نهایت فینال را باختیم. امسال اما از تجربه آن شکست هم استفاده کردیم و قهرمان دنیا شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.