رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته با سرمربی تیم ملی مذاکراتی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با وجود گذشت بیش از ۲۰ روز از پایان کار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و پایان ۱۰ روز فرصتی که کارلوس کی‌روش برای مشخص شدن وضعیتش داده بود، هنوز شرایط همکاری طرفین مشخص نشده است.

در حالی که مهدی تاج پیش از این گفته بود: «تفاهمات لازم با کی‌روش انجام شده و این مربی تا پایان جام ملت‌ها در ایرانی ماندنی شده است"، اما خبرگزاری رویترز چندی پیش به نقل از نزدیکان کی‌روش نوشت که «این مربی هنوز با فدراسیون ایران به توافق نرسیده است».

کی‌روش پیش از رفتن به پرتغال هم اعلام کرد که ۱۰ روز به مدیران فدراسیون فوتبال فرصت می‌دهد تا به خواسته‌هایش فکر کنند و تضمین لازم را برای تحقق آنها بدهند. این ۱۰ روز ۲۴ تیر یعنی روز گذشته به پایان رسید. در همین روز مهدی تاج عازم روسیه شد تا مذاکرات نهایی را با تاج داشته باشد.

در این جلسه برنامه‌های مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مرور شد.

سایت فدراسیون فوتبال نیز در این زمینه آورده است: «مهدی تاج که به دعوت جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به روسیه سفر کرده است، شب گذشته و پس از دیدار تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در مسکو، نشستی را با کارلوس کی‌روش برگزار کرد.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره روند آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بحث و تبادل‌نظر کردند.

در همین حال رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه گذشته درباره برنامه‌ریزی‌های آتی تیم ملی جهت حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا و همچنین موضوع بازیکنان سرباز تیم ملی، نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کرده بود».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )