مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که این تیم از آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای شروع لیگ برتر ضربه خواهد خورد.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی قائمشهر گفت: ما شرایط خوبی داریم و تمرینات طبق برنامه کادر فنی به صورت منظم برگزار می‌شود. چند بازیکن خوب هم جذب کردیم و سعی می‌کنیم با شرایط خوبی لیگ برتر را شروع کنیم. تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند برای جذب بازیکن با محدودیت‌هایی مواجه هستند، ولی سعی کردیم با این شرایط هم بازیکنانی به تیم اضافه کنیم که بازدهی مثبتی در فصل جدید داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین هدف نساجی در فصل جدید چیست، اظهار داشت: هر تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید به دنبال این است که در سال اول در لیگ برتر بماند. ما هم چنین هدفی داریم، اما نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر دست و پا بزنیم. ما سخت تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به وضعیت مبهم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و اینکه آنها نمی‌توانند در چند بازی ابتدایی در این ورزشگاه به میدان بروند، خاطرنشان کرد: این موضوع دست کادر فنی یا بازیکنان نیست و مسئولان استان و اداره ورزش و جوانان باید مشکلات موجود را برطرف کنند. نساجی متکی به هوادارانش است و اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود از این موضوع ضربه خواهیم خورد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا در این ورزشگاه بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.