یک نشریه اسپانیایی از عدم حضور ستاره پرتغالی جدید یوونتوس در مصاف دوستانه این تیم با کهکشانی‌ها خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، خیلی‌ها منتظر اولین رویارویی او با تیم سابقش در اردوی پیش فصل بانوی پیر در آمریکا بودند. دومین بازی دوستانه رئال مادرید در تورنمنت پیش فصل جام قهرمانان بین‌المللی روز پنجم آگوست (۱۴ مرداد) در شهر واشنگتن مقابل یوونتوس خواهد بود و انتظار می‌رفت که بازیکن جدید بانوی پیر برای اولین بار بازی مقابل تیم سابقش را تجربه کند.

نشریه مارکای اسپانیا اما مدعی شده است که این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که رونالدو به سبب حضورش در اردوی تیم ملی پرتغالی در جام جهانی ۲۰۱۸ دیرتر از سایر بازیکنان یوونتوس در تمرینات پیش فصل شرکت می‌کند. طبق ادعای این نشریه مادریدی، رونالدو روز سی‌ام جولا، یعنی تنها ۵ روز پیش از مصاف یووه و رئال مادرید در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد و به همین دلیل از آمادگی جسمانی کافی برای حضور در این بازی برخوردار نخواهد بود مگر اینکه برنامه او برای شرکت در اردوی پیش فصل بانوی پیر تغییر کند و او زودتر به هم‌تیمی‌های جدیدش ملحق شود.

طبق اعلام این نشریه رونالدو زمانی در اردوی پیش فصل یوونتوس در آمریکا حضور پیدا خواهد کرد که این تیم بازی‌های دوستانه مقابل بایرن مونیخ، بنفیکا و تیم آتلانتای آمریکا انجام داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.