مدیرعامل باشگاه استقلال حرف‌های مهمی را در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال با هواداران درمیان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدرضا افتخاری خطاب به هواداران گفت: از هواداران عزیز می خواهم تا مانند همیشه هوشیار باشند و به شایعاتی که از منبع مشخص برای بر هم زدن آرامش باشگاه منتشر می شود، توجه نکنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش به وظایف خود عمل کند. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر استعفای مدیرعامل و جدایی تعدادی از بازیکنان یا جذب بازیکنان مصدوم مطرح شد که در این باره مواردی را برای روشن شدن ذهن هواداران توضیح می دهم.

وی افزود: تنها قرارداد ما با آقای دانشگر نهایی و اجرایی شده است زیرا این قرارداد با تاییدیه معاونت پزشکی همراه بوده است. دیگر قراردادها بعد از تایید کادر پزشکی اجرایی خواهد شد. البته آقای توفیقی با بازیکنان به توافق رسیده اند اما اجرایی شدن هر قرارداد مشروط به تاییدیه پزشکی است.

سیدرضا افتخاری در ادامه درباره وضعیت مجید حسینی گفت: ایشان با وکیل خود به باشگاه مراجعه نمود و درخواست کرد تا اگر پیشنهاد خوبی داشت، ما با جدایی او موافقت کنیم.

در پاسخ به درخواست ایشان به او اعلام کردیم که باشگاه استقلال بیش از هر باشگاه دیگری به حسینی نیاز دارد و به هیچ وجه موافق انتقال او نیست. بر اساس قرارداد نیز ایشان یک سال دیگر باید در استقلال حضور داشته باشند و با ما قرارداد دارند.

افتخاری درباره شرایط جپاروف و تیام خاطر نشان کرد: در چند روز اخیر باشگاه پیگیری لازم را برای قرارداد این دو بازیکن انجام داده است. بنا به درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن، به دنبال فراهم کردن پیش قرارداد آنها هستیم و در صورت پرداخت، بازیکنان برای اضافه شدن به اردوی تیم، به ترکیه سفر می کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )