کارکنان کارخانه خودروسازی فیات ایتالیا بعد از قطعی شدن پیوستن ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به بانوی پیر، اعتصاب کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از رسمی شدن انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو به یوونتوس که در ۴ فصل حضورش در این تیم سالانه ۳۰ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت، اتحادیه بازرگانی ایتالیا اعلام کرد که کارگران کارخانه خودروسازی فیات ایتالیا در اعتراض به هزینه‌‌ای که کارفرمایان آنها برای خرید این بازیکن پرتغالی متقبل شده‌اند، دست به اعتصاب خواهند زد.

شرکت فیات یکی از شرکت‌های زیر مجموع شرکت اکسور، شرکت مادر و مدیریت کننده تمام شرکت‌های متعلق به خانواده آنیلی از جمله باشگاه یوونتوس، کارخانه‌های خودروسازی فیات و فراری است. گفته می‌شود که اکسور قرار است در پرداخت بخشی از رقم انتقال رونالدو به یوونتوس و پرداخت حقوق سالانه او به باشگاه یوونتوس کمک کند و همین موضوع نارضایتی کارگران کارخانه فیات را در پی داشته و آنها معتقدند در شرایطی که این کارخانه درگیر مشکلات مالی فراوان است، مدیران اکسور نباید چنین هزینه هنگفتی را صرف آوردن رونالدو به یوونتوس می‌کردند.

در بیانیه اعتراض آمیز کارگران شرکت فیات کرایسلر آمده که آنها از ساعت ۱۰ شب یکشنبه هفته آینده تا ساعت ۶ عصر روز سه‌شنبه همان هفته دست از کار خواهند کشید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )