سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به دنبال عدم راهیابی تیمش به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: دیگر نمی‌خواهم بازی‌های باقیمانده را نگاه کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استانیسلاو چرچسوف در پاسخ به این پرسش که آیا با بازی‌های باقی‌مانده جام جهانی ۲۰۱۸ را تماشا خواهد کرد یا خیر، گفت: نه. البته من طرفدار تیم بلژیک هستم. سرمربی آنها (ماریتینس) را خوب می‌شناسم. او مرا دوست دارد. بعدها بازی‌ها را به عنوان یک مربی و نه تماشاگر جهت آنالیز تماشا خواهم کرد.

سرمربی روسیه در واکنش به خداحافظی سرگئی ایگناشوویچ، مدافع ۳۸ ساله تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: در شرایط کنونی به آن فکر نمی‌کنیم. به خاطر داشته باشید سرگئی ایگناشوویچ ۲ سال قبل هم خداحافظی کرده بود و دیروز به او گفتم دوست من شماره تلفن خود را عوض نکن تا بتوانم دوباره تو را در صورت نیاز پیدا کنم. بدون شوخی باید بگویم کلاهم را به احترام او از سرم برمی‌دارم. خودتان دیدید که با تیم ملی فوتبال روسیه درون و خارج از زمین چه کارهایی انجام داد. می‌توانید به وجود داشتن چنین مردانی در تیم‌تان افتخار کنید.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال روسیه حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور در آینده‌ای نزدیک با چرچسوف و شاگردانش در کاخ کرملین دیدار خواهد کرد. پوتین همچنین از سرمربی تیم روسیه برای جلسه بررسی نحوه استفاده از میراث جام جهانی ۲۰۱۸ که ۱۰ روز دیگر در شهر کالینینگراد برگزار خواهد شد دعوت کرده است.

روسیه شنبه شب گذشته در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه فیشت شهر سوچی برابر کرواسی در ضربه‌های پنالتی شکست خورد و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.