مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی ممکن است به خاطر انتشار یک فیلم مشکوک با اهداف سیاسی بازی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر انگلیس را از دست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوماگوی ویدا پس از انتشار فیلمی در فضای اینترنت که در آن از جمله «به افتخار اوکراین» استفاده کرده بود با واکنش‌هایی تندی از سوی روس‌ها و حتی فیفا مواجه شد.

مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی در این رابطه گفت: این یک اعلامیه سیاسی نبود و به واقع می‌خواستم از حمایت‌های هواداران اوکراینی قدردانی کنم. نمی‌خواستم کسی را ناراحت کنم. من دوستان زیادی در روسیه و اوکراین دارم و به آنها افتخار می‌کنم. خوشحالم که به روسی حرف می‌زنم و قدردان میزبانی آنها از کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ هستم. صادقانه امیدوارم که از پیام اخیرم برداشت‌ دیگری شود و فقط قدردانی از هواداران اوکراینی تیم ملی فوتبال کرواسی بود. این قدردانی برای حمایت‌های آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ و نه فقط بازی با روسیه بود.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نیز به دنبال انتشار گسترده فیلم مدافع تیم ملی فوتبال کرواسی ضمن هشدار به دوماگوی ویدا از آغاز بررسی این پرونده با جمع‌آوری گزارش‌های مستند خبر داد. این اتفاق می‌تواند بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال کرواسی را از بازی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر انگلیس محروم کند.

کرواسی ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری به مصاف انگلیس می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.