رئیس‌جمهوری روسیه با وجود سفر همتای کروات خود به سوچی تصمیمی برای تماشای بازی تیم‌های ملی روسیه و کرواسی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت: برنامه‌ای برای سفر ولادیمیر پوتین به سوچی در روز ۷ جولای جهت تماشای بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی وجود ندارد.

پسکوف همچنین خاطرنشان کرد که او نیز به سوچی سفر نمی‌کند. این در حالی است که گرابار کیتاروویچ، رئیس‌جمهور کرواسی با سفر به سوچی بازی تیم‌ ملی فوتبال کشورش برابر روسیه را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه هفته آینده در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف هم می‌روند و تیم برنده به جمع چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۱۸ راه می‌یابد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ پیشنهاد ویژه شهردار شهر کازان به کارفرمایان برای بازی تیم‌های ملی فوتبال برزیل و بلژیک است.

ایگور متسشین از کارفرمایان شهر کازان خواست تا ساعات کار را در روز بازی برزیل و بلژیک کاهش دهند که باعث عملکرد مطلوب زیرساخت‌های حیاتی شهر و کاهش بار ترافیکی خواهد شد.

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه شهر کازان به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.