فیفا در واکنش به انتقادهای مارادونا از داور آرژانتینی بازی تیم‌های ملی کلمبیا و انگلیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برای او ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال دنیا و آرژانتین، قضاوت مارک گایگر آمریکایی در جدال مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ بین انگلیس و کلمبیا را زیر سوال برد و او را در حد این جدال ندانست.

مارادونا در این باره اظهار داشت: شاهد یک دزدی بزرگ در زمین بودم؛ اشتباهی مهلک که رویای یک کشور را نابود کرد. اگر نام داور را در گوگل جست‌وجو می‌کردید، متوجه می‌شدید اصلا در حد و اندازه‌های این بازی نبود. گایگر یک آمریکایی است؛ چه اتفاق و تصادفی جالبی!

در این میان خبرگزاری فرانسه به نقل از فیفا درباره انتقادهای مارادونا نوشت: فیفا متاسف است که چنین اظهاراتی از مردی بخواند که تاریخ فوتبال ما را نوشت. در فیفا ما بر این عقیده هستیم که صحبت‌های مارادونا بی‌اساس و نامناسب هستند. ما به شدت این اقدام مارادونا به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال جهان را محکوم می‌کنیم.

فیفا با توجه به برخی رفتارهای مارادونا در طول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همکاری خود با او به عنوان سفیر رسمی این رقابت‌ها را پایان داده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )