هوادار انگلیسی به خاطر حکاکی روی بنای یادبود پیشکسوت فقید فوتبال روسیه در دادگاه مسکو به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک هوادار انگلیسی که پیش از آغاز بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی بنای یادبود فدور چرنکوف، پیشکسوف فقید فوتبال روسیه و باشگاه اسپارتاک مسکو کلمه انگلیس را با رنگ قرمز و الفبای لاتین درج کرده بود، سه هزار روبل در دادگاه مسکو جریمه شد.

دبیر سرویس رسانه‌ای دادگاه توشینوی مسکو در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: روفوس ادوارد هارد، تبعه انگلیس هم‌اکنون جریمه را پرداخت و رسید آن را تحویل دادگاه داد. امروز (چهارشنبه) دادگاه توشینوی مسکو به دنبال گزارش پلیس بررسی پرونده روفوس ادوارد هارد را به جرم نقص قوانین رفتاری هواداری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز کرد. این تبعه انگلیس در دادگاه به جرم خود اعتراف و بابت حک نام کشورش روی بنای یابود جنب ورزشگاه اسپارتاک مسکو عذرخواهی کرد.

همچنین فیلیپ روکاویشنیکو، طراح و سازنده بنای یادبود فدور چرنکوف، پیشکسوت فقید فوتبال روسیه گفت: این کار هوادار انگلیسی ناشی از فقدان فرهنگی بود و هیچ احساسی ناخوشایندی از کارش نداشت. او بهتر است به جای فوتبال تماشاگر اسکیت نمایشی باشد!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )